הדירה "הסודית" של יאיר לפיד נחשפה

בניגוד לפוליטיקאים אחרים, שר האוצר לשעבר, יאיר לפיד, מסרב להצהיר על הונו. הבלוגר תומר אביטל עשה בשבילו את העבודה וחשף כי הוא מחזיק בדירה נוספת ברמת אביב (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg, פלאש 90)

יו"ר יש עתיד ושר האוצר לשעבר יאיר לפיד מסרב באופן עקבי לחשוף את הונו האישי וזאת בניגוד לפוליטיקאים אחרים.

אך למרות שלפיד עצמו נמנע מלהצהיר על הונו, תומר אביטל, יוזם בלוג "100 ימים של שקיפות" חשף כי לפיד מחזיק בדירה נוספת בשכונת רמת אביב היוקרתית.

מדובר בדירה הממוקמת ברחוב בן יוסף שלמה בתל אביב, שוויה נע בין 4 ל-7 מיליון שקלים. לעת עתה הדירה מושכרת לאנשים פרטיים אחרים ולפי הערכות עלות שכירותה נאמת ב-5,500 שקל בחודש.

ללפיד דירה נוספת ברחוב מאיר פיינשטיין באותה שכונה - רמת אביב. מדובר בווילה בת 6.5 חדרים שעלותה נאמדת היום בלא פחות מ-6.8 מיליון שקל. לפי תומר אביטל, את הדירה רכש לפיד יחד עם רעייתו בשנת 2004 בכ-3.4 מיליון שקל.

יו"ר מפלגת העבודה, חבר הכנסת בוז'י הרצוג, קרא ליאיר לפיד ולפוליטיקאים נוספים לחשוף את הונם וזאת לאחר שהוא עצמו עשה זאת לפני יומיים.

בדף הפייסבוק שלו כתב הרצוג "אנחנו קוראים לכל מי שעומד בראשות מפלגה, קל וחומר אם רואה עצמו כמועמד לראשות הממשלה - לחשוף בפני הציבור את הצהרת ההון שלו!"

"לנו במחנה הציוני אין מה להסתיר, ולכן חשפנו אתמול את הצהרות ההון שלנו בפני כל עם ישראל. כל מי שעומד בראשות מפלגה צריך לפעול כמונו. מי שנאבק למען שקיפות וקורא למיגור השחיתות - צריך להיות מחויב לכך קודם כל בעצמו". הוסיף.

הרצוג כתב כי "הציבור ראוי למנהיגים שמתנהלים מולו בשקיפות מלאה, ביושר ציבורי ופועלים לטובתו ולטובת המדינה. ביחד נלחם למען 4 שנים של שקיפות - וננצח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר