סערת סטטוסים מצייצים: החשבונות האישיים של אבי לן ואשתו בפייסבוק הוגבלו

המאבק של פייסבוק במייסד סטטוסים מצייצים מחריף וכעת מגיע גם למישור האישי, כאשר הרשת החברתית הגבילה את החשבונות של לן ואישתו. אבי לן: "אנחנו בהלם" (דיגטל)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אחרי שהסירה באופן סופי את הדף "סטטוסים מצייצים", הנהלת פייסבוק ממשיכה להערים קשיים על מפעיליו והבוקר (חמישי) החברה נעלה את החשבונות האישיים שלהם.

מדובר בחשבונות הפרטיים של אבי לן ואשתו עדי בנטוב-לן. לפי אתר "מאקו" השניים לא יכולים מעתה ועד להודעה החדשה לפרסם סטטוסים בחשבונותיהם האישיים.

ההחלטה על כך התקבלה ככל הנראה על רקע המתקפה החריפה של אבי לן מנהל הדף שאחרי כמה ימים של שתיקה, החליט לפרסם תגובה חריפה במיוחד נגד הנהלת פייסבוק.

כך כתב: "אנחנו בהלם מההתנהלות הברוטלית. שכל אזרחי "מדינת הפייסבוק" ידעו שניתן להעלים מפעל חיים, שניתן לסגור כלי תקשורת של 720 אלף אנשים בין לילה - ללא שימוע, ללא שמיעת הצד שלנו, בהתבסס רק על השמצות מבעלי אינטרס ומבלי שבכלל הבינו התמונה האמיתית".

"מדובר ממש כמו בשיטת משטר דיקטטורית. סגרו את אמצעי המדיה מספר אחת של האזרח הפשוט אשר סייע לאלפי ישראליים אשר קולם לא נשמע באמצעי המדיה המסורתיים". הוסיף.

ההחלטה להגביל את חשבונותיהם של הזוג לן, הגיעה לאחר שחברת "פייסבוק" העולמית הודיעה אמש כי החליטה להסיר סופית את עמוד "סטטוסים מצייצים", וכי הוא לא יעלה שוב לרשת. ההחלטה התקבלה למרות התחייבותו של מסייד העמוד, אבי לן, שלא להעלות יותר פוסטים בתשלום.

ההחלטה התקבלה ב"פייסבוק" העולמית, ולא בפייסבוק ישראל. ייתכן ובחברה החליטו להפוך את העמוד לדוגמה ולהזהיר באמצעות כך את שאר דפי הפייסבוק בישראל.

מפייסבוק נמסר בתגובה: "לא נוכל לקבל ניסיונות להטעות אנשים שמשתמשים בשירות שלנו. הדף המדובר ("סטטוסים מצייצים") הפר שוב ושוב את מדיניות החברה, זאת על אף אזהרות שקיבל, ולכן הוחלט להסירו באופן סופי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר