ח"כ שמעון סלומון מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים

ח"כ שמעון סלומון, איש מפלגת 'יש עתיד', מתכוון להודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים, זאת לאחר שהבין כי ככל הנראה יאיר לפיד לא מתכוון לשבץ אותו במקום ריאלי ברשימה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
פורש. סולומון (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: ח"כ שמעון סולומון, איש מפלגת 'יש עתיד', מתכוון להודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים.

סולומון, שהיה בין היתר על משבצת נציג האתיופים במפלגה, הבין ככל הנראה שאין בכוונת יו"ר המפלגה יאיר לפיד לשבץ אותו במקום ריאלי בבחירות הקרובות ולכן הוא צפוי להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, כשנתיים לאחר שנבחר לכהן כחבר כנסת.

סולומון לא היה נחשב כאהוד, בלשון המעטה, בציבור החרדי. בזמן שמאות אלפי בני הציבור החרדי יצאו לרחובה של עיר בירושלים בכדי למחות על חוק הגיוס החדש הכולל את הסנקציות הפליליות בחר סולומון להתלונן כי הדבר גרם לצער עבור החילונים שרצו לעבוד.

"עשרות אלפי עובדים יצאו לפני הצהריים היום מהעבודה בירושלים או לא הגיעו מלכתחילה למקום עבודתם, כי גם כביש מספר 1 נסגר לתנועה", התלונן סלומון.

"לעומת זאת, כ-300,000 חרדים, אשר ברובם אינם עובדים כיום בשל הגדרתם כ"לומדי תורה", יצאו לרחובות ומנעו מאלו הרוצים לעבוד ולפרנס את משפחתם להגיע לעבודה. הם יצאו להפגין נגד שילובם החברתי והכלכלי בחברה הישראלית. אכן, אין בעיה לקיים הפגנה ביום ראשון בצהריים, כשרוב הציבור לא צריך לקחת יום חופש מהעבודה" אמר סולומון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר