נתניהו ינאם בפני הקונגרס שבועיים בלבד לפני הבחירות

הסערה סביב ביקורו הצפוי של רה"מ בנימין נתניהו בארה"ב ונאומו בפני הקונגרס לא נרגעת. נתניהו ינאם שבועיים בלבד לפני הבחירות, במה שנראה כקמפיין בחירות(פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשון, לע"מ)

הסערה סביב ביקורו הצפוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה"ב ונאומו בפני הקונגרס, זאת ללא הזמנה מהבית הלבן וזמן קצר לפני הבחירות, לא נרגעת.

אם עד כה תוכנן כי נתניהו ינאם כחודש לבחירות, כעת מתברר כי נתניהו ביקש לדחות את הנאום והוא צפוי לבקר בארה"ב שבועיים בלבד לפני הבחירות.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה בחיוב להזמנת יו"ר בית הנבחרים ג'ון ביינר, בשם ההנהגה הדו-מפלגתית של בית הנבחרים והסנאט, לשאת דברים בפני מושב משותף של שני בתי הקונגרס. ראש הממשלה צפוי להגיע לארה"ב בתחילת חודש מרץ וישתתף גם בוועידת איפא"ק".

עוד נמסר כי "הנאום בפני שני בתי הקונגרס יעניק לראש הממשלה אפשרות להודות לנשיא ברק אובמה, לקונגרס ולעם האמריקני על תמיכתם בישראל".

ראש הממשלה נתניהו אמר: "לכבוד לי לקבל את ההזמנה הזאת, אשר משקפת את הידידות המיוחדת בין ישראל וארה"ב, כמו גם את התמיכה הדו-מפלגתית החזקה לישראל ברחבי ארה"ב. רק בשבוע שעבר שוחחתי עם הנשיא אובמה על האתגרים המשותפים הניצבים בפנינו מצד הקיצונים האסלאמיסטים, לרבות הטרור המתגבר ושאיפתה של איראן להשיג נשק גרעיני".

נתניהו הוסיף "אני מצפה לאפשרות לחלוק בפני המושב המשותף את חזונה של ישראל לפעולה משותפת על מנת להתמודד עם איומים אלה ולהדגיש את מחויבותה של ישראל לקשר שמאחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר