מתמודד ב"עבודה" זוהיר בהלול שיבח סוכן חיזבאללה?

זוהיר בהלול, מספר 17 ברשימת 'העבודה', העניק עדות אופי במשפטו של אדם שהורשע במגע עם ארגון חיזבאללה. נתניהו: "נחשף האופי האמיתי של המחנה האנטי-ציוני" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זוהיר בהלול (צילום: Gili Yaari / FLASH90)

זוהיר בהלול, מספר 17 ברשימת מפלגת "העבודה" לכנסת ה-20 העניק עדות אופי לפני כשנתיים במשפטו של מילאד חטיב, תושב מג'ד אל-כרום שהורשע במגע עם חיזבאללה ונידון לשבע שנות מאסר בפועל. כך חשף היום (חמישי) אתר "וואלה".

בהלול אמנם נתן את עדותו לפני שחטיב הורשע במשפט ואף הסתייג מהנאשם וממעשיו, אך הוא דיבר בשבח משפחתו וטען כי מדובר ב"מלח הארץ".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את חשיפת הסיפור לקמפיין "הליכוד" ותקף את "המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני.

"שוב נחשף אופיו האמיתי של המחנה האנטי ציוני בראשות בוז'י וציפי" אמר נתניהו, "כאשר חבר כנסת עתידי ברשימת "העבודה" משבח סוכן של חיזבאללה, מה יש עוד להוסיף? הבחירה ברורה: רשימת שמאל קיצונית בראשות ציפי ובוז'י - או הליכוד בראשותי".

נתניהו נגד בהלול ו"המחנה הציוני" (מתוך עמוד הפייסבוק של נתניהו)

בהלול מסר בתגובה ל"וואלה" כי "עדות האופי הייתה עבור המשפחה ולא עבור הבן שסרח. אני מכיר היטב את המשפחה שכרתה ברית דו-קיום עם החברה היהודית".

בהלול הוסיף: "אני מתנגד לחלוטין לפעולות בגינן הורשע בן המשפחה. הניסיון להסית ולפגוע במרקם היחסים בין היהודים והערבים בגלל אנשים בודדים שסרחו הוא ניסיון נאלח ואלחם בו בכל כוחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר