העיתונאי אראל סג"ל הודיע: לא אצטרף לליכוד

העיתונאי הודיע כי הוא מוותר על הצעתו של ראש הממשלה להצטרף לליכוד ולהיות מועמד לכנסת הבאה: "תרומתי בתקשורת עולה על זו שאוכל לתת בכנסת" (אקטואליה, בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
העיתונאי אראל סג"ל (ערוץ מאיר, מתוך אתר סרוגים)

אחרי יממה של לבטים, העיתונאי אראל סג"ל הודיע היום (שישי) כי הוא מוותר על הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להצטרף לליכוד ולהיות מועמד להיות חבר כנסת בכנסת הבאה.

בדף הפייסבוק שלו סיפר סג"ל על שעבר עליו מאז שקיבל את ההצעה מראש הממשלה להצטרף לליכוד: "אז ככה, אחרי יומיים של התלבטות מהפכת קרביים ולילה של נדודי שינה, הגעתי למסקנה שהתרומה שלי בתקשורת עולה על זו שאוכל לתת בכנסת".

"זה לא סוד שאני תומך בנתניהו ובליכוד", כתב והוסיף, "מעולם לא הסתרתי את דעותיי ויחד עם זאת, אני חושב (סובייקטיבית כמובן) שהצלחתי בעבודתי העיתונאית להיות הוגן ומנומק".

סגל סיפר: "לפני יומיים פנו אלי ושאלו על התכנות המהלך וכמובן שאם ראש הממשלה פונה וקורא לבוא לפגישה, אני בא ובוודאי שוקל הצעה שרוב הסיכויים לא תחזור בגלגול הזה, אבל כאמור, אחרי שהפכתי בדבר הלוך והפוך ושוב הלוך, ידעתי שבשלב הזה של חיי, אין בי תשוקה לעשייה פוליטית פרלמנטרית ולהיכנס רק עבור האגו והכבוד זה טפשי וגס״.

סג"ל הסביר את הטיעון להחלטתו: "כנסת ישראל היא לא במה ריקה מתוכן, יש צורך בחרדת קודש של שליח ציבור כדי לשרת בה. אולי זה עוד יקרה, אבל בינתיים אני ממשיך בתקשורת, אני תורם מבחוץ (וכמובן שלא מוותר על נאג' חמאדי והרוקנרול)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר