שוברים ימינה?

'המודיע' בהתקפה נגד בוז'י הרצוג: 'תומך בחילול שבת'

בעוד שחלק מחברי הכנסת החרדיים שומרים על ערפל מכוון על תמיכתם לאחר הבחירות בהקמת ממשלת ימין או שמאל ב"אגודת ישראל" שוברים ימינה אולי בכדי שלא לאבד את קולות חסידות חב"ד • "המודיע" וח"כ יעקב ליצמן יוצאים בהתקפה נגד יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג על תמיכתו בחילולי שבת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יהדות התורה שוברת שוב ימינה? בעוד שחלק מחברי הכנסת החרדיים ממשיכים לשמור על ערפל מכוון באשר לתמיכתם לאחר הבחירות הקרובות בהקמת ממשלת ימין או שמאל הרי שמתברר כי לפחות ביומונים החרדים שוברים ימינה אולי בכדי שלא לאבד את הקולות של חסידות חב"ד.

הבוקר (חמישי) מפרסם עיתון "המודיע" בטאון תנועת "אגודת ישראל" המזוהה עם ח"כ יעקב ליצמן כותרת מרכזית בעמוד הראשון כנגד עמדותיו האנטי דתיות של מועמד מפלגת המחנה הציוני יצחק בוז'י הרצוג.

תחת הכותרת "עוד אבן פוליטית מוטחת לעבר חומות השבת בישראל", כותב העיתון כי הרצוג מאשר בראיון בחירות שיתמוך בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

"חמור מכך", טוען העיתון, "הדגיש הרצוג כי בכל מה שקשור לשמירת הצביון היהודי בישראל הוא מחויב בנושאי דת ומדינה לאג'נדה של מספר 2 במפלגתו ציפי לבני שפעלה בקדנציה האחרונה כנגד הצביון היהודי".

"המודיע" מצטט בתגובה את דברי ח"כ יעקב ליצמן המבהיר כי "מדובר בהחלטה מיותרת המפרה בחומרה את הסטטוס קוו שהונהג מזה שנים רבות בענייני דת ומדינה לפיו תחבורה ציבורית אינה מופעלת בשבת".

ליצמן הוסיף כי "יש להצטער שמי שמבקש להתמודד על הנהגת המדינה אינו רואה לנכון לכבד את אחד מהעקרונות החשובים לעם ישראל כשמירת השבת".

ליצמן הוסיף עוד כי "הוכח שמי שנתן את ידו לפגיעה בערכים המקודשים לעם היהודי במטרה לגריפת הון פוליטי סופו שנחל מפלה קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר