המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

מנהרות בצפון יש במאה אחוז. זה לא כמו ברצועת עזה שם האדמה חולית ובימים ספורים חופרים עשרות מטרים, בצפון זה לוקח שנים. הם למדו מהחמאס ברצועת עזה. כל העולם לומד את זה, כל העכברים והחפרפרות והנחשים חופרים

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם מודיע ליהודים בארץ ישראל, וליהודים מחוץ לארץ ישראל, שהם יהודים אמיתיים: אין זמן, גאולה יש משנת תש"ח (1948) והגיע הזמן להמלכת מלך המשיח בקרוב מאוד - וזה יקרה פתאום! כמו שפתאום התגלה דוד המלך, פתאום יצא יוסף מהבור למלוך על מצרים, פתאום ראה משה את הסנה ועוד הרבה שליחים שפתאום הופיעו והתפרסמו, גם משיח בן דוד - פתאום יבוא היום! לא יהיו הכנות, בורא עולם ימליך אותו ישירות. אין אדם על פני כדור הארץ שיכול להמליך את מלך המשיח. מלך המשיח לא שייך לאף אחד בעולם הזה, הוא מעל משה רבינו, מעל מלאכי השרת, ובורא עולם בכבודו ובעצמו ימליך אותו. מלך המשיח בא לפרק את הטומאה והרוע, לבטל את יצר הרע מהעולם ולשחוט אותו, להפוך את העולם לאהבת חינם, רחמים ושלום ולבנות את בית המקדש השלישי!

ימשיך בורא עולם לסבך ולסכסך את כל מדינות ערב סביבנו, לסבך ולסכסך את כל מדינות העולם, חוץ ממדינת ישראל בה יהיו שלווה, שקט ושלום. בורא עולם מסבך את מדינות העולם כי הם רוצים לפגוע לו באדמת הקודש ולקחת לו חלקים מארץ ישראל. בורא עולם לא יוותר גם על סנטימטר אחד מאדמת הקודש! בורא עולם יכול להעלים ארץ עם מיליארד תושבים באלפית שנייה. רק שליהודים, אין מספיק שכל להבין את כוחו, גבורתו והדרו של מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא! כל הארצות סביבנו שפועלות נגדנו, יקבלו מהלומות קשות שלא חלמו עליהם. ערבים נלחמים בערבים, מוסלמים נלחמים במוסלמים, כל העולם תוהו ובוהו, נלחמים זה בתוך זה והכל עושה בורא עולם כדי שיפסיקו להפריע לאדמת הקודש וליהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה.

מדינת ישראל והיהודים שגרים באדמת הקודש, זה עיקר העיקרים! מכאן ניזונות כל ארצות העולם! אם חלילה אין את ארץ הקודש, את אדמת הקודש, את היהודים בארץ ישראל - העולם הופך לתוהו ובוהו כמו שהיה בזמן המבול.

יהודים בגולה, תברחו דחוף לישראל כל עוד נשמתכם ורוחכם בגופכם! לא להאמין לאף אדם מישראל או מהעולם שיאמר לכם לא להגיע לישראל. הם הולכים נגד בורא עולם ויבואו בקרוב למשפט מול בורא עולם ישירות. הם לא מבינים מי זה בורא עולם ומה עושה הקדוש-ברוך-הוא לטובת מדינת ישראל. אסור להם ואסור לאף אדם בעולם, להגיד ליהודים לא לעלות לארץ ישראל. אוי ואבוי להם, הם עושים בעיות קשות ויסתבכו עם בורא עולם. צריך לעודד ולהושיט יד לכל עולה חדש שמגיע לארץ ישראל, כך ציווה הקדוש-ברוך-הוא. נראה מי הגיבור שיקום וילך נגד בורא עולם. יהודים שעולים לישראל יכולים לגור בארץ ולהמשיך את העסקים בחו"ל, העיקר לגור בארץ הקודש. במדינת ישראל הכלכלה הכי טובה בעולם. צריך לעשות חישוב כלכלי נכון ולקבל כל עבודה - כל עבודה מכבדת את בעליה.

כל היהודים הישראלים המטיילים בעולם, תפסיקו - אין הגנה ואין שכינה מחוץ לארץ ישראל. מדינת ישראל היא הכי יפה והכי טובה בעולם, מסוכן ביותר לצאת, החיים שלנו שווים הכל.

הקדוש-ברוך-הוא מודיע לחזאים בישראל ובעולם כולו: מזג האוויר בידיים של בורא עולם. גשם ושלג, חום וקור - הוא קובע. הוא ישנה את מזג האוויר איך שירצה ויפתיע איך שירצה, הכל יהיה לפי רצונו של בורא עולם - במקום 'חזאים' הם יקראו 'מנחשים'.

אמרנו כבר כמה שנים וגם עכשיו, כל מי שעושה מעשי תועבה, זימה, שוחד, גניבה, רמאות, נוכלות, בגידה, או שהוא לא נקי בתפקידו הציבורי - בורא עולם יגלה אותו במערומיו. כשיפסיק עם החטאים והעוונות, ויעשה תשובה אמיתית - לא יגלה אותו. הזמן קצר להמלכת מלך המשיח! יש אנשים שחושבים שהכל מובן מאליו, 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את הַחַיִל הזה'. אם היו יודעים שבורא עולם הוא שמרים ומוריד ולא משחק - היו כולם מקיימים את עשרת הדיברות, חוזרים בתשובה ונדבקים בקדוש-ברוך-הוא.

צבא-הגנה-לישראל לא להיות בשאננות, להיות ערניים בשמירה, בכל מקום בגבולות ישראל. צריך להיזהר מאוד ולהיות בעירנות ובכוננות, לא רק ביבשה, אלא גם באויר, שחלילה לא יחדרו מטוסי אויב לשטחה של מדינת ישראל.

סוריה נמחקת מעל כדור הארץ ותמשיך להימחק.

חיזבאללה שומר על התחמושת שלא תיגמר לו, מאבד את התחמושת מול דאע"ש, המורדים וסוריה. נסראללה מקשיב לאיראן, הוא בידיים שלהם. מנהרות בצפון יש במאה אחוז. זה לא כמו ברצועת עזה שם האדמה חולית ובימים ספורים חופרים עשרות מטרים, בצפון זה לוקח שנים. הם למדו מהחמאס ברצועת עזה. כל העולם לומד את זה, כל העכברים והחפרפרות והנחשים חופרים. צריך להקשיב לתושבי הצפון, הם לא סתם מתלוננים ששומעים רעשים.

החמאס בעזה עובד סביב השעון, מתחמש בטילים וחופר מנהרות. אין שם שקט, 'עסקים כרגיל'. ההצגה שלהם ש"רוצים שלום" - צוחקים על ישראל. הם לא רוצים שלום, הם רוצים להרוס את מדינת ישראל ושהיהודים יהיו עבדים שלהם.

איראן מתייעצת עם רוסיה איך לנצל את ארצות הברית ומנצלת את החולשות של שתיהן, מתעתעת בשתיהן ומרוויחה משתיהן. יהודים יקרים במדינת ישראל, איראן פוחדת פחד מוות מישראל ומפעילה אנשים בעקיפין נגד ישראל. איראן יודעת שאם תתעסק עם ישראל ישירות – ישראל תהפוך אותה לגוש עופרת.

תורכיה כולה מוקפת דאע"ש, ארדואן בוכה כל היום כמו תינוק, שולטים בו עם חוטים.

במצרים, חמאס, דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים, ממשיכים בכל כוחם לפעול להפלת השלטון. יימשכו הסיבוכים במדבר סיני ובמצרים.

ירדן במצב קשה ביותר, הכל מסובך שם, דאע"ש הפיל את כבודם בעולם. מיליוני פליטים אוכלים ורומסים את ירדן.

הנבחרים לכנסת ישראל - אסור להכפיש ולדבר לשון הרע על אחרים! בורא עולם הכניס במוחם של אזרחי ישראל היהודים שמי שמכפיש ופוגע בכבודו של נבחר אחר - לא יבחרו בו. מי שישמור על כבודו של כל יהודי - בו יבחרו. הדבר היפה ביותר שכל אזרח יהודי בישראל יודע בדיוק במי לבחור, כי הקדוש-ברוך-הוא נתן במוחו. לכן פרסומות, הכפשות או פיתויים לא יעזרו לשכנע אותו. כולם סולדים מההתנהגות של נבחרי ישראל, בכל העולם לועגים להם 'על אלה אפשר לסמוך?' אז חבל על כל הוויכוחים והדיבורים, במקום הוויכוחים צריך לשמור על גבולות ישראל, אין ליהודים לאן ללכת, מדינת ישראל היא אחת ויחידה בעולם,לערבים יש הרבה מדינות בכל העולם.

ממשלת ישראל צריכה לשמור על כל פיסת אדמה בישראל.

איתני הטבע ימשיכו לפגוע בכל העולם חוץ ממדינת ישראל. יהיו אסונות טבע והעולם יקבל את עשר המכות בשינוי עד שיפלו, יכנעו ויאמינו שכל המכות מבורא עולם ויפסיקו להפריע לאדמת הקודש - ישראל.

כשיהודי מדבר אמת, הקדוש-ברוך-הוא עוזר לו והכל מצליח לו, הקדוש-ברוך-הוא עוזר לאנשי אמת. אנחנו היהודים אמרנו לקדוש ברוך הוא 'נעשה ונשמע', לנו יש ברית מילה, אנחנו עם מיוחד, עם סגולה שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא בכבודו. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים במדינת ישראל, רוצה שילדיו יחזרו בתשובה, יקיימו את עשרת הדיברות ויתרחקו מזימה והתבוללות.

משיח בן דוד, ממשיך לפעול בכוחות מעל הטבע, גם לקרב יהודים בישראל לקדוש ברוך הוא, גם להביא את היהודים מהגולה לישראל, גם לסבך ולסכסך את מדינות ערב והעולם כולו, וגם להגן ולשמור על אדמת הקודש.

קרובה הישועה של עם ישראל ויפסיקו לסבול היהודים בארץ ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר