הרב ראובן אלבז: "זה דור של שמד"

במהלך כנס לראשי קהילות וגבאים בשכונת גילה, קרא הגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה, לעורר את הציבור ואמר כי "זה דור של שמד, תרחמו על עם ישראל" (חרדים)

(צילום: מטה ההסברה ש"ס)

עשרות רבני וגבאי בתי הכנסת בשכונת גילה בירושלים התכנסו לערב חיזוק לתנועת ש"ס ודרכי הפעולה כל אחד בקהילתו לקראת הבחירות הקרובות.

הכינוס נערך בראשות חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת אור החיים, ובהשתתפות הגאון רבי משה בן אבו רבה של גילה, וחברי מועצת העיר סגר"ע צביקה כהן, נחמיאל סבן, מיכאל מלכיאלי ואשר משאלי.

בדברים שנשא הגר"ר אלבז בפני רבני הקהילות זעק כי על כולם להתעורר בעת שכזו: "רוצים להרוס את עולם התורה, את היראת שמיים של בני התורה, לא לתת תקציבים, ללכת רק נגד התורה זה מה שהיה במשך כל הקדנציה האחרונה, העבירו חוקים נגד התורה. ואיך ככה נישאר בחיבוק ידיים".

"אנחנו לא עושים כלום, צריך לזעוק על כך. היום מסעדה שרוצה לחלל שבת, הרבנות חייבת לתת לה כשרות, בשבת יבשלו? לא מעניין אותם, רוצים גיור לא כהלכה, אי אפשר לתאר. רוצים להשמיד מה שלא הצליחו לא יוון ולא רומא ולא גרמניה, מה שלא הצליחו באף מקום בעולם הם רוצים לעשות בארץ ישראל. מפני חטאינו גלינו בארצנו", אמר הגר"ר בכאב.

"רואים את כל זה ואנחנו עומדים מתבלטים?", תהה הרב אלבז, "יש אומרים אני ילך למפלגה אחרת, במקום לחזק תנועה שקיימת כבר. תנועה שקיבלה כמעט 18 מנדטים, אנחנו יכולים להגיע להרבה. אני אומר בכל מקום רבותי תשרפו את השטח, תקימו קול זעקה ומרה. איך ספר תורה עומד לבערה ולא איכפת לנו".

"תכריזו קהל עם ועדה, זה דור של שמד! עומדים לשמד את עם ישראל! תרחמו על עם ישראל שלא יילך הכל, חייבים לשנס מותנים לא להכניס מדרס רגל של שום דבר, שום תנועה אחרת. רק ש"ס תנועה שמרן הקים ומסר נפשו. יש לנו נציגות בכל הארץ וזה הכל אודות למסירות נפש של מורינו ורבנו זצ"ל", התחנן הרב אלבז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר