אלדד יניב ליועמ"ש: "לפתוח בחקירה פלילית נגד נתניהו"

אלדד יניב, המתמודד במפלגת המחנה הציוני פנה ליועמ"ש לממשלה יהודה וינשטיין בבקשה שיורה לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות דו"ח המבקר (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(יונתן סינדל - פלאש90)

בעקבות דו"ח מבקר המדינה נגד ההתנהלות הכספית במימון מעון ראש הממשלה, אלדד יניב המתמודד במפלגת המחנה הציונ, פנה אמש (שלישי), ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין בדרישה שיפתח בחקירה פלילית נגד בנימין נתניהו.

בפנייתו ליועץ המשפטי כתב יניב: "מן הדו"ח עולים ממצאים המעלים חשש לפלילים, והחמור ביניהם תשלום הוצאות ראש הממשלה על ידי עובדי המשרד. מאחר והיועץ המשפטי החליט בזמנו להעמיד לדין על עבירה דומה את ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני, שנטל הלוואות לצרכיו הפרטיים מעובדי העירייה, הרי שעה שמדובר בראש ממשלת ישראל שנוטל כספים מכיסם של עובדי משרדו לצרכיו הפרטיים ובשונה ממר לחיאני לא מחזיר אותם, מדובר במקרה שחמור פי כמה לנוכח מעמדו של לוקח הכספים והעובדה כי לא החזירם".

יניב הוסיף: "חוק אחד יהיה לכם בישראל- דמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו כחול מראש העיר היוצא של בת ים שלומי לחיאני. ולכן הוא מבקש מהיועמ"ש להורות למשטרה על פתיחת חקירה פלילית נגד נתניהו.

בדף הפייסבוק שלו מתח יניב ביקורת נוקבת כנגד ראש הממשלה וכתב: "זה פחות מעניין אם דו"ח מבקר המדינה יפתח חקירת משטרה, רביעית במספר, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, או לא".

לדבריו, "הציבור הישראלי כבר התבגר ולא זקוק לתרגום מפיו של היועץ המשפטי יהודה ויינשטייין או היועץ המשפחתי דוד שמרון, מה ראוי ומה פסול. מה הגון ומה חזירי. מה מותר ומה אסור".

"הציבור הישראלי מבין לבד שלא מזעיקים חשמלאי ביום כיפור גם אם אתה ראש ממשלה, כי לטרטר איש מקצוע ביום כיפור זה לא להיות בנאדם. הציבור הישראלי מבין שהוצאות מזון בעלות חצי מיליון שקלים בשנה, זה מעל ומעבר למה שצריך בנאדם לאכול, גם אם הוא ראש ממשלה וגם כשהוא מזמין אורחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר