סלומינסקי תוקף: "בנט התנהל כאילו כולנו שקופים"

ח"כ ניסן סולמינסקי מהבית היהודי תוקף את יו"ר מפלגתו השר נפתלי בנט על רקע פרשת אלי אוחנה: "עד אותה תקופה הוא התנהל כאילו כולם שקופים לא מודיע, לא אמר לאף אחד" (פוליטי)

(פלאש90)

מתקפה מבית: במהלך פאנל בחירות שנערך אמש (שלישי), בבי"ס צייטלין בת"א מטעם תנועת בני עקיבא, תקף ח"כ ניסן סלומיאנסקי את יו"ר מפלגתו הבית היהודי השר נפתלי בנט.

סלומיאנסקי התייחס לראשונה בפומבי לפרשת השריון של אלי אוחנה, ואמר: "עד אותה תקופה הוא (בנט) התנהל כאילו כולם שקופים והוא קובע, לא מודיע, לא אמר לאף אחד, אף אחד לא ידע, פתאום זה נוחת עליך, לא יכול להיות. זה לא יקרה יותר, גם היו"ר – יותר צניעות, יותר ענווה, אין יותר שקופים."

לדבריו, הסערה לא התחוללה על רקע עדתי או בגלל אישיותו של אוחנה אלא בגלל העיתוני: "אחרי שעברנו את הפריימריס והיו 40 מתמודדים וכל אחד השקיע ואנשים בחרו כבר את הרשימה – פתאום בהפתעה בא להכניס מישהו, לא חשוב מי זה היה – במקרה זה נפל עליו, היה מישהו אחר – אותו דבר".

רחל עזריה מועמדת מפלגת כולנו אמרה: "הסיפור של אלי אוחנה מסביר למה אנשים דתיים עוזבים את הבית היהודי ועוברים למפלגות אחרות. אני מאוד קיוויתי שהבית היהודי יהיה בית רחב ויהיה בו מקום לכולם אבל גיליתי שאין מקום לכולם, יש מקום לגימיקים ויש מקום לשטיקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר