פ"ת: המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש העיר

בעקבות איומים החליטה המשטרה לתגבר באופן משמעותי את האבטחה סביב ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן. "באתי לעשות עיר טובה יותר וזה יקרה למרות הכל" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(דף הפייסבוק של ברוורמן)

בעקבות איומים על חייו, המשטרה החליטה על תגבור האבטחה באופן משמעותי על ראש עיריית פתח תקווה, עו"ד איציק ברוורמן.

ראש העיר ברוורמן אמר בתגובה: "עודכנתי במהלך הלילה על הצורך בתגבור משמעותי של האבטחה, בשל העלאת רמת האיומים כלפי. זה בא לידי ביטוי בהעמדת מאבטח חמוש גם בכניסה לביתי ותגבור סיורי האבטחה באזור מגוריי".

"אין לי מושג מה הרקע לכך וגם לא שאלתי, אני פשוט ממלא אחר הנחיות המשטרה. אין לי ספק שהמשטרה עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר ותאפשר לי להמשיך ולנהל את העיר על פי הנורמות שקבעתי לעצמי, למרות שישנם כאלה שלא אוהבים זאת והם מפעילים שיטות של איומים והפחדה. בכוונתי להמשיך ולהאבק בשחיתות ולהקנות ערכים והתנהלות בהתאם לחוק. באתי לעשות את העיר טובה יותר וכך אכן יהיה, למרות כל מה שקורה כרגע סביבי". הוסיף.

זו אינה הפעם הראשונה שבה המשטרה מתגברת את האבטחה סביב ראש העיר. בתקופת הבחירות איציק ברוומן - אז מועמד לראשות העיר, הסתובב עם מאבטח צמוד וזאת עקב איומים. תקופה קצרה אחרי בחירתו וכינונה של הקואליציה הגיע תורו של ממלא-מקומו אוריאל בוסו מש"ס שהסתובב עם מאבטחים במשך תקופה ארוכה וזאת עקב מטען שהוצמד לרכבו ובנס לא הופעל כשהיה ברכבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר