המחנה הציוני בהתקפה:

"הדו"ח בנושא הדיור - כתב אישום אמיתי כנגד נתניהו"

בעוד בליכוד מנסים למנוע את פרסומו של דו"ח מבקר המדינה בנושא הדיור או לפחות 'לרכך' את מסקנותיו, ב"מחנה הציוני" יוצאים למתקפה חריפה נגד נתניהו. "עזבו אתכם מבקבוקים - דו"ח המבקר בנושא הדיור הוא כתב האישום האמיתי נגד ביבי" אמר ח"כ איתן כבל. גורם בליכוד: "לא נוכל למנוע את הפרסום" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בעוד בליכוד מנסים למנוע את פרסומו של דו"ח מבקר המדינה בנוגע למשבר הדיור בישראל קודם הבחירות, במחנה הציוני טוענים כי מדובר ב"כתב אישום אמיתי נגד נתניהו". בעקבות הביקורת הרבה בליכוד כנגד כוונת המבקר לפרסם את הדו"ח, הגיב המבקר ואמר כי מועד פרסום הדו"ח נקבע מזמן וקרא לא "לעשות שימוש ציני" בדו"חות.

ח"כ איתן כבל, ראש מטה הבחירות של מפלגת העבודה כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "עזבו אתכם מבקבוקים ורהיטי גן - דו"ח המבקר בנושא הדיור שיפורסם בקרוב הוא כתב האישום האמיתי נגד ביבי. האיש הזה חייב ללכת לא בגלל האחוזה ההוליוודית בקיסריה, אלא בגלל מאות אלפי הישראלים שלא יכולים לרכוש אפילו דירה צנועה!".

"הפעם ניתן להבין מאיפה נובעת הפאניקה שאחזה בו: זו כבר לא 'התקשורת השמאלנית' - זה מבקר המדינה, האיש שהוא עצמו דחף למנות ולפתע הפך לאויב האומה".

"שש השנים של ביבי בשלטון היו תור הזהב של הקבלנים והטייקונים, וסיוט מתמשך עבור כל שאר הישראלים, שבסך הכל רוצים לקנות דירה או נאנקים תחת גובה המשכנתא. גם הוא יודע שהפעם כבר אי אפשר לגלגל את האחריות - לא על מני נפתלי, לא על הרצוג ואפילו לא על האיראנים... תחת שלטון נתניהו הפך הדיור בישראל מזכות בסיסית לפריבילגיה של מיליונרים, ולפרה חולבת עבור קומץ קבלנים ומקורבים שצוחק כל הדרך אל הבנק. רק פראייר מצביע נתניהו" כתב כבל.

יו"ר המחנה הציוני והמועמד לראשות הממשלה יצחק הרצוג התייחס גם הוא לדו"ח ולסערה סביב פרסומו: "על בית ראש הממשלה ביבי מסרב לקחת אחריות ולתת דין וחשבון לציבור. הוא מאשים את התקשורת, את אב הבית ואת הממשלות הקודמות בכל דבר. ככל שנתניהו יורד בסקרים הוא ממציא עוד שקרים ועוד ספינים, הוא מחפש קורבנות חדשים והפעם נועץ את שיניו במוסד מבקר המדינה - זה לא יעזור לו. הדו"ח בנושא הדיור יחשוף כישלון מהדהד והתעלמות חמורה מצרכי האזרחים. ביבי, נכשלת - הביתה".

אמש (שישי) התייחס גורם בליכוד לדו"ח שיפורסם בקרוב ואמר ל-ynet: "אנחנו כבר מבינים שאת פרסום הדו"ח לא נוכל למנוע. אבל למתקפות נגד המבקר יש שתי מטרות: האחת - לקעקע את סמכותו ואמינותו בציבור, כדי להחליש את התפיסה הציבורית על עוצמת הממצאים. השנייה - להפעיל לחץ ציבורי על המבקר, כך שאולי עוד ירכך את הדו"ח ואת הניסוחים בו לפני שיופץ לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר