גפני עונה למחנה הרב אוירבך: "מה תגידו בשמיים?"

ח"כ משה גפני התייחס לקריאה שלא להשתתף בבחירות: "תבואו לשמיים וישאלו אתכם מדוע גייסתם תלמידים ישיבות, בגלל שלא הצבעתם, חוק הגיוס יכול חלילה להתממש". צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90)

בכנס חירום מיוחד של פעילים למען תנועת דגל התורה שנערך הערב בבית הכנסת דברי שיר בבני ברק, השתתפו מאות אברכים ובני ישיבות כאשר מעל דוכן הנאומים נשאו דברים הגאון רבי חזקיהו משיקובסקי מנהל רוחני בישיבת אורחות תורה והגאון רבי בונם שרייבר שדיברו על חובת השעה להיחלץ חושים ולפעול למען מפלגת יהדות התורה.

במרכז הערב עמד נאומו של יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני שדיבר על הגזירות הקשות וחוק הגיוס של הממשלה האחרונה, ודיבר על החובה לצאת ולהצביע בכדי להגביר את כוחה של המפלגה החרדית שלדבריו פעלה כראש החץ כנגד גזירת הגיוס.

גפני עקץ את הפגנות הפלג הירושלמי והתייחס ברמז עבה למאמר שהופיע בסוף השבוע האחרון בבטאון תנועת בני תורה הפלס שטען כי הדרך הנכונה כיום ללחום הינה דרך ההפגנות ולא הפעילות בכנסת ואמר: "אף אחד לא יכול להגיד שלום עליי נפשי. אני מפגין ומעבר לזה אני לא עושה כלום. אין דבר כזה. יש שפה מדוברת היום. האם הציבור החרדי בא בהמוניו להצביע ואומר לא לגיוס".

"יש הרבה שיש להם טענות וטרוניות ואומרים צריך כך וצריך אחרת. לא רק שאנו סובלים מהחילוניים, אחינו ובשרינו גם ״מנדנדים״ אותנו". גפני גם מתייחס לחלק במאמר שטען כי המאבק בחוק הגיוס עבר מהזירה הפרלמנטרית לזירה המשפטית ולבגץ ואמר כי מי שאומר כך הינו טועה ומטעה. "אני ישבתי עם דורית ביניש ולא היתה לה בעייה עם גיוס חרדים. מי שאשם בכך זה אביגדור ליברמן שהתחמק ממחויבותו".

"לא צריך לעשות הפגנות. כן צריך להביא אנשים שהם קרובים אלינו אפילו שאינם דתיים ואינם חרדיים ולהביא אותם. שלא יבוא אף אחד מאיתנו חס וחלילה לשמיים לפני בית דין של מעלה ויגידו לו למה גייסת תלמידי ישיבות? והוא יגיד: אני גייסתי? מה פתאום. להיפך. הבן שלי לומד בישיבה והוא אפילו הלך להפגנות. יגידו לו אבל בגללך אם לא הצבעת ולא הבאת עוד אנשים הגיוס יכול חלילה להתממש. אם היית מצביע הגיוס לא יתממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר