צפו: ח"כ משה גפני משוחח עם מצביעי יהדות התורה

חברי מטה ההסברה של 'יהדות התורה' נפגשו עם חברי הכנסת כדי לדון בדרכי הפעולה. במקביל, ביקר ח"כ משה גפני במטה הטלפונים של המפלגה ושוחח עם מצביעים • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ביהדות התורה מנסים לשדר אופטימיות: אמש (מוצאי שבת) נפגשו חברי מטה ההסברה יחד עם חברי הכנסת של המפלגה ולצידם הפרסומאים המלווים את הקמפיין זאת בכדי לסכם את דרכי הפעולה והשכנוע בשבועות הקרובים.

במקביל נערכים במפלגה גם במישור הלוגיסטי כאשר בוחרי "יהדות התורה" מקבלים בימים אלו טלפון אישי ובו מוודאים את כל פרטי המשפחה, מספרי הטלפון, הצרכים השונים, שמירה על תעודות הזהות, הסעות וכן רותמים את בני המשפחה להמשיך ולהשפיע על שכניהם ומכריהם להצביע לרשימת יהדות התורה ג'.

למקום הגיע ח"כ משה גפני כשהוא מלווה בראש מועצת רכסים איצ'ה רייך ויו"ר סיעת שס"ג בעיריית חיפה מיכאל אלפר, לביקור באחד ממוקדי הטלמרקטינג של מטה המיפוי והמחשוב, הממוקם בצ'ק פוסט בחיפה.

את המטה מאיישות עשרות נשים חרדיות שעברו הליך מקצועי בתחום המיפוי והטלמרקטינג בכלל ומול הציבור החרדי בפרט. בביקורו נחשף גפני לפעילות הענפה המתבצעת באינטנסיביות רבה מתוך אידיאל להביא להצלחת המערכה.

בשלב מסוים ביקש גפני להצטרף בעצמו לפעילות ושוחח עם מצביעים רבים שלא האמינו ברגעים הראשונים לשמע קולו של יו"ר דגל התורה. גפני שוחח בלהט עם מצביעים פוטנציאלים שהבטיחו את קולם ליהדות התורה בשל הערכה שהם חשים לפעילותם של חברי הכנסת החרדיים כלפי כלל הציבור. הנתונים עודכנו על-ידי גפני בתוכנה מיוחדת תוך פעילות נמרצת כאחד הפעילים הוותיקים במטה.

בתוך כך, מנהל מטה ארגון מנחם שפירא סגר"ע ב"ב, הגיע לביקור במוקד ירושלים של מטה המיפוי והמחשוב וסקר מקרוב את מערך הפעילות המתבצעת במקום. במוקד ירושלים פועלות 110 טלפניות מאחת מחברות הסקרים המובילה בישראל ובימים אלו מבצעות את עבודת המיפוי ליהדות התורה.

בנוסף פעילות בו זמנית 2 חברות מקצועיות נוספות, אחת בערד והשניה בחיפה שעובדות במקביל על מספר ערים, תוך סנכרון נתונים מלא בתוכנה מיוחדת שהוקמה עבור פעילות מטה יהדות התורה.

יו"ר מטה מיפוי ומחשוב מטעם דגל התורה ישראל קלרמן סגר"ע ירושלים מבהיר כי נושא המיפוי הוא הסוד להצלחה לכל עבודת המטות המקומיים שיחלו עבודתן בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר