יוני שטבון: הצבעתי נגד הסנקציות הפליליות, בנט שקרן

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט טען כי ח"כ יוני שטבון שערק למפלגת 'יחד' הצביע בישיבת הסיעה בעד חוק הגיוס, כעת, שטבון טוען כי מדובר בשקר גס של בנט • האזינו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוני שטבון עם אלי ישי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2015: ח"כ יוני שטבון, מספר 2 ב'יחד - העם אתנו' בראשות אלי ישי, היה חבר הכנסת היחיד שהצביע נגד חוק הגיוס הכולל את הסנקציות הפליליות, אך כעת יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט טען בראיון ל'קול חי' כי שטבון הצביע בעד הסנקציות במהלך ישיבת הסיעה, שטבון מכחיש וטוען שמדובר בשקר גס של בנט.

בראיון למרדכי לביא ב'קול ברמה' אמר שטבון: "זה שקר גס. זו אסטרטגיה מאד מוכרת לצערי של נפתלי, ברגע שהוא בלחץ, ברגע שהוא מבין שהמפלגה שלו לא במקום שהוא רוצה, רואה מפלגה שמתחזקת לידו, שמדברת על מסרים הרבה יותר גדולים הוא מתחיל להילחץ ומתחיל לתקוף במקומות החלשים".

לדבריו: "מה שנאמר זה שקר גס, עם סימן קריאה, יותר מכך, אני גם עמדתי, הוכחתי, מה שנקרא 'תוכי כברי', עמדתי מול הכנסת, דיברתי, גם אחרי שכל הלחצים בנאום, בין הנאומים, תחשוב כמה שלבים היו שיכולתי לחזור בי ולהתקפל ולהגיד 'מה פתאום, אני בכלל בעד'.

"הרי אחרי שנאמתי, היו 24 שעות שכל המערכת הפוליטית וודאי המערכת המפלגתית, לחצה עלי, בוא תשנה את עמדתך, בוא תימנע לפחות, ואני עמדתי פעם שלישית אחרי זה גם בהצבעה, אחרי הנאום בכנסת והצבעתי נגד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר