הקרב נמשך

אריה דרעי ואלי ישי מתעמתים: מי יהיה שר הפנים?

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר כי ידרוש את משרד הפנים לאחר הבחירות, ושעות לאחר מכן הודיע יו"ר 'יחד' אלי ישי על דרישה דומה. האם נתניהו ייאלץ לשמש כ"בורר" בין השניים? (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מי יהיה שר הפנים? דרעי וישי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • הקרב על תיק הפנים: הבחירות עוד לא התקיימו ותוצאותיהן לא ידועות, אבל יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר 'יחד' אלי ישי מתעמתים בניהם מי יזכה בתיק הפנים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר היום (רביעי) כי ידרוש את תיק הפנים לאחר הבחירות, ח"כ אלי ישי - יו"ר מפלגת 'יחד' הודיע גם הוא במהלך היום כי ידרוש את התיק. כך שלאחר הבחירות - ראש הממשלה הבא יצטרך להיות הבורר בין ישי לדרעי בקרב על התיק הנחשק.

בראיון לערוץ הכנסת אמר ישי: "לא סגרתי עם נתניהו באופן רשמי על תיק הפנים, ועל שום תיק בכלל, גם רשמי וגם לא רשמי, לא סגרו על תיקים".

בשלב הזה הצהיר ישי כי ידרוש את תיק הפנים: "אם אתה שואל אותי 'משרד הפנים, כן או לא?', הייתי כבר פעמיים שם, יש משרדים אחרים שאולי אני יכול לתרום יותר, אבל אני רוצה לבוא למשרד הפנים מסיבה אחת - בנינו גדר, בנינו מתקני שהייה למסתננים, בלמנו את הכניסה לארץ, אני רוצה להחזיר את המסתננים לבית שלהם".

כזכור, הצהריים הצהיר דרעי כי ידרוש את התיק ואמר: "ש"ס בראשותי תדרוש את תיק הפנים בשילוב מנהל מקרקעי ישראל שיאפשר לי לשחזר את הישגי כשר הפנים". יצוין כי גם דרעי וגם ישי כיהנו בעבר בתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר