בן גביר: "היועמ"ש רוקד לפי החליל של זועבי"

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את פעיל הימין החשוד בשפיכת מיץ על ח"כ חנין זועבי אמש, אמר כי היא זו שהתגרתה בסטודנטים, והכחיש את תקיפת יועצת התקשורת במוט (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זועבי אמש אחרי התקיפה (מתוך ynet)

אלימות פוליטית: עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את פעיל הימין החשוד בשפיכת מים על ח"כ חנין זועבי, במהלך פאנל בחירות שנערך אתמול (שלישי) במכללה למשפט ברמת גן, אומר הבוקר (רביעי) כי צפייה בסרטונים מלמדת שזועבי היא זו שהתנהגה לא כראוי, והיועץ המשפטי לממשלה רוקד לפי החליל שלה.

לדבריו, רואים שמי שמתגרה בסטודנטים היא פעילת זועבי שהניפה דגל אשף והציתה את העימות, זועבי עצמה נצפתה כשהיא משתוללת, מכה ותוקפת, אך דווקא כאשר הסטודנטים מתגוננים הם הופכים להיות נאשמים.

עו"ד בן גביר יבקש היום מבית משפט השלום בתל אביב לצפות בסרטונים המלאים ולא הערוכים בידי המשטרה לטענתו, ודורש לשחרר את מרשו :"אין תקדים להתנהגות כה קיצונית של המשטרה שבהתערבות היועץ המשפטי לממשלה עצרה את מרשי, ועוד דורשת ימי מעצר נוספים. כשחבר הכנסת בן ארי הותקף על ידי ערביה סמוך לקבר שמעון הצדיק, המשטרה לא עצרה את התוקפת, בקושי הסכימו לחקור אותה, ושחררו אותה לאחר החקירה", אמר בן גביר.

בן גביר התייחס תייחס לטענה שיועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי, הותקפה במוט ברזל, וטען כי לא היו דברים מעולם: "מוזר איך התקשורת קנתה את הסיפור הזה, כאשר אין שום תיעוד לכך בתוך האירוע. אני יודע שכנוהל וכדבר שבשגרה אחמד טיבי בסיום כל הפגנה מתפנה לבית חולים כדי ליצור עניין, יכול להיות שהעוזרת מנסה להפנים את מה שהבוסים שלה משדרים".

הוא מוסיף כי "בסופו של דבר מדובר באירוע של שפיכת מים, על אירוע כזה לא נהוג לעצור, ולא ראוי לעצור. להערכתי המשטרה רצתה לשחרר בתנאים כבר אתמול אך היועץ המשפטי לממשלה רוקד לפי החליל של זועבי ופועל בצורה לא ראויה ומפלה. אם היו שופכים מים על אלי ישי, בנט או מרזל, המשטרה לא הייתה פועלת בצורה כזאת, ואני מקווה שהשופטים בתל אביב ידעו להפריד, בין המציאות התקשורתית והלחץ של הפוליטיקאים לבין העניין המשפטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר