פ""ת: מאות תושבים בהפגנת הזדהות עם ראש העיר

מאות מתושבי פתח תקווה, השתתפו בהפגנת הזדהות עם ראש העיר איציק ברוורמן ומ"מ אוריאל בוסו, בעקבות איומים שקיבלו בחודשים האחרונים: "העיר חזקה ולא נרתע" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בוסו וברוורמן (צילום: אייל שגיב)

אחרי המשטרה תגברה את האבטחה סביב ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן לאחר שתושב העיר תקף אותו בעת שסייר באחת השכונות בעיר, והאיומים כלפי ממלא מקומו מש"ס אוריאל בוסו נמשכים, יצאו תושבי העיר להפגנת הזדהות עם הנהגת העיר.

ממלא-מקום ראש העיר, אוריאל בוסו, אמר ל"כיכר השבת" כי "תופעת האלימות כנגד אישי ציבור אמורה להדאיג כל אזרח במדינה. מדובר באותם אנשים שלא מקבלים בדרכים דמוקרטיות את הנהגת העיר ומנסים להכתיב לנו את דרכם. זה לא מקבול עלינו".

"תושבי פתח תקווה עמדו אתמול מאחורי ראש העיר ומשפחתו וכן מאחורי הנהגת העיר", הוא אומר. אך מביע ספק האם ההפגנה תעזור למניעת האלימות. "בארץ ובעולם הפגינו בעבר מיליונים נגד האלימות אך זו נמשכת, אך אני בטוח שההפגנה העבירה מסר ברור שהנהגת העיר חזקה ולא מתכוננת להירתע ואני מקווה שהם ישנו את דעתם".

"אני מאמין שהמאיימים עקבו אחרי ההפגנה והבינו שתושבי העיר פתח תקווה לא יקבלו את האלימות כלפי ראש העיר או מי מהנהגת העיר", הוסיף בוסו.

העיר פתח תקווה ידעה לא מעט מקרים של אלימות כנגד הנהגת העיר הנוכחית וזו אינה הפעם הראשונה שבה המשטרה מתגברת את האבטחה סביב ראש העיר. בתקופת הבחירות איציק ברוומן - אז מועמד לראשות העיר, הסתובב עם מאבטח צמוד וזאת עקב איומים. תקופה קצרה אחרי בחירתו וכינונה של הקואליציה הגיע תורו של ממלא-מקומו אוריאל בוסו מש"ס שהסתובב עם מאבטחים במשך תקופה ארוכה וזאת עקב מטען שהוצמד לרכבו ובנס לא הופעל כשהיה ברכבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר