אחרי הנאום

שר החוץ האיראני: לא יהיה הסכם עד הבחירות בישראל

יומים אחרי נאומו של רה"מ בנימין נתניהו בקונגרס, שר החוץ האיראני מוחמד זריף, אמר בראיון לרשת NBC, אחרי שיחות עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, כי להערכתו לא יהיה הסכם עד אחרי הבחירות בישראל. לדבריו, "ישראל מציבה את הסכנה הגדולה ביותר באזור". כמה סנאטורים דמוקרטים הודיעו שיתנגדו לסנקציות חדשות (חדשות, בעולם)

(ללא קרדיט)

האיום האיראני: אחרי נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקני ביום שלישי, שר החוץ האיראני מוחמד זריף, אומר כי להערכתו המעצמות ואיראן לא יגיעו להסכם לפני הבחירות בישראל.

בראיון שהעניק לרשת NBC, אחרי שיחות עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, אמר זריף "נתניהו טען כבר מאז 1992 כי איראן תשיג נשק גרעיני תוך שנתיים, שלוש ארבע". הוא הוסיף כי, "ישראל מציבה את הסכנה הגדולה ביותר באזור".

הוא שב והכחיש את טענות המערב ואמר: "לאיראן אין כל כוונה לבנות נשק גרעיני. אנחנו לא רוצים נשק גרעיני, ואנחנו לא מאמינים שנשק גרעיני יביא ביטחון למישהו, ובטח לא לנו".

במקביל, כמה סנאטורים דמוקרטים, הודיעו כי יתנגדו לסנקציות חדשות נגד איראן, בהם כאלה שחתומים בעצמם על הצעות חוק חדשות לסנקציות, אך בכוונתם להשהות את הסנקציות עד תום המשא ומתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר