רבבות בעצרת בתל אביב: "נתניהו, נמאסת עלינו"

עשרות אלפי בני אדם משתתפים בעצרת ענק בכיכר רבין בתל אביב נגד המשך שלטונו של נתניהו. "דרדרת אותנו אל פי תהום. נכשלת מדינית ובטחונית" אמר ראשון הנואמים (פוליטי)

(צילום: מוטי קמחי - Ynet)

רבבות בני אדם הגיעו הערב (מוצאי שבת) לעצרת הענק "ישראל רוצה שינוי" בכיכר רבין תל אביב וקראו להחליף את שלטונו של בנימין נתניהו. מארגני העצרת אמרו כי הם מקווים ל"מפגן כוח אדיר של אזרחים שידרשו להחליף את השלטון ולשנות את סדרי העדיפויות במדינה".

ראשון הנואמים בעצרת היה דרור בן עמי מתנועת "מיליון ידיים" שתקף בחריפות את ראש הממשלה: "בנימין נתניהו, דרדרת אותנו אל פי תהום, נמאסת עלינו. נכשלת מדינית-בטחונית, נכשלת חברתית-כלכלית, נכשלת באזרחות ונכשלת בדמוקרטיה. מדינת ישראל דורשת שינוי. ב-17 במרס אנחנו, אתם, נביא את השינוי".

ראש המוסד לשעבר אלוף (מיל') מאיר דגן אמר קודם העצרת: "כמי ששירת את מדינת ישראל במשך 45 שנים בשורה של תפקידים ביטחוניים, כולל בשעותיה הקשות ביותר, אני חש שאנו נמצאים בתקופה קריטית לעתידנו וביטחוננו. אין לי כל עניין אישי עם ראש הממשלה, אשתו, הוצאותיו ואורחותיו - אני מדבר על המדיניות שאותה הוא מוביל".

"מדובר במדיניות הרסנית לעתידה וביטחונה של ישראל. כמי שגידל פה את ילדיו וכעת גדלים כאן נכדיו, וכמי שמאמין בכל ליבו בחלום הציוני - אני חש סכנה להמשך קיומו של החלום הזה, ועל כך אבוא לדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר