בגלל הסרטון

עובדים בנמל זועמים: "הליכוד הפכו אותי לחמאסניק - לא אצביע להם"

אחרי סרטון הליכוד, שהשווה בין עובדי הנמלים ורשות השידור למחבלי חמאס, יו"ר ועד עובדי רש"ת מקום 36 בליכוד, פנה במכתב זועם לנתניהו ודרש התנצלות אישית (בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
התשדיר (מתוך תשדיר הליכוד)

סרט רע: תשדיר הליכוד שבו מושווים עובדי נמל ורשות השידור לטרוריסטים מחמאס ,ממשיך לעורר זעם בקרב העובדים.

עובדי הנמל שחלקם סיכנו את חייהם במלחמות שונות כששירתו בצה"ל, ומצאו את עצמם בשורה אחת עם החמאס, אומרים הבוקר כי הם נפגעו מאוד מהסרטון.

יוסי לבוב, עובד נמל חיפה אמר ל"ידיעות אחרונות": "שירתתי עשר שנים כלוחם במשמר הגבול, השתתפתי במלחמת לבנון השנייה ובעמוד ענן, נבחרתי לחייל מצטיין ואיבדתי חברים בדרך, בצוק איתן השארתי בבית במשך חודש אישה ושתי בנות קטנות, ועכשיו מגיע הסרטון המזוויע של ראש הממשלה, שבלי בושה מקביל ביני לבין חמאסניק. עברה לי בראש המחשבה להחזיר את תעודת המילואים שלי".

עובד נוסף, אלון שמש ממושב עין-יעקב, אמר: "אני לוחם בצנחנים, השתתפתי במלחמת לבנון השנייה, בעופרת יצוקה וגם בצוק איתן. בקיץ האחרון שירתתי בחדר הפיקוד של מח"ט הצנחנים, אבל עכשיו אני מגלה שלפי הליכוד אני חמאסניק. עד היום תמיד הצבעתי לליכוד, וככה גם ההורים שלי וכל המשפחה - אבל אני לא אצביע להם יותר", הצהיר.

צפו: התשדיר מעורר הזעם

גונן כהן הביע גם הוא ביקורת נוקבת כנגד הליכוד: "הסרטון הזה מבזה אותנו. אני שירתתי בחיל הים בסטי"לים ואחר כך כמודיע נפגעים בקצין העיר - ואחרי כל זה ראש הממשלה השווה אותי ואת החברים שלי לאנשי חמאס ולאויבי ישראל. אין סיכוי שאצביע לליכוד אחרי הביזיון וההכפשות הללו".

בתוך כך, הליכוד ספג מכה נוספת בעקבות הסרטון המדובר. יו"ר ועד העובדים ברשות שדות התעופה, פנחס עידן - הממוקם במקום ה-36 ברשימת הליכוד בכנסת, דרש במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו שיתנצל אישית בעקבות המכתב.

בפתח המכתב, שפורסם בחדשות 2, כתב עידן: "לפני ימים אחדים עלה תשדיר בחירות של מפלגת הליכוד. מדובר בתשדיר בחירות מביש, שערורייתי ומסית נגד ציבור שלם של עובדות ועובדים שהקדישו את מיטב שנותיהם לטובת מתן שירות לציבור הישראלי. ההשוואה בין עובדת ברשות השידור ועובד נמל לבין פעיל חמאס היא מקוממת, פוגענית ומסיתה. זהו שפל חסר תקדים. גם אם ממשלה מחליטה להוביל רפורמות, לכל הפחות זכאים אותם עובדים נפגעים לחמלה, בוודאי לא לבוז ולהסתה נגדם. זו אינה דרכו של הליכוד. אלה אינם הערכים עליהם גדלנו. תפקידך כראש ממשלה, בין היתר, הוא לאחד את השורות ולפעול לטובת כל אזרחי ישראל - לא נגדם".

עידן הוסיף במכתבו לנתניהו: "אדוני ראש הממשלה, כל חיי אני איש ליכוד. יתרה מכך, בבחירות המקדימות האחרונות בליכוד אף התמודדתי ברשימה הארצית. אני מאמין בכל ליבי בדרך של הליכוד, במורשתו של ז'בוטינסקי ובדרכו של מנחם בגין. היום, כאיש ליכוד המייצג אלפי עובדים - אני מתבייש. עובדים רבים שבמשך שנים הצביעו לליכוד טוענים בפניי כי לא יוכלו להצביע יותר למפלגה שהפכה ציבור עובדים שלם לאויב.

(מתוך תשדיר הליכוד)

"לא ברור לי מה מקור הגאווה בפיטורי עובדים, בפלגנות ובליבוי שנאה. לא ברור לי כיצד בקמפיין הליכוד הפכו כל עובדי המגזר הציבורי, ואולי גם המגזר הפרטי, לאויבי העם", כתב עידן.

בועדי העובדים בנמלים, מתארגנת יוזמה לפיה כל עובד ידאג להביא כמה בוחרים לקלפי שיצביעו למפלגות אחרות שאינן ליכוד.

מהליכוד נמסר בתגובה: "התנצלנו על הסרטון והורדנו אותו משידורי התעמולה מיד. אנו מכבדים את כל העובדים בישראל ולא הייתה לנו כל כוונה לפגוע באיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר