אלפי ביצים פלסטיניות אסורות לשיווק נתפסו בבני ברק

מדובר במקרה שני של סוחר משטחי הרשות הפלסטינית שנתפס במכירת כמויות ביצים בלא אישור: "ישנה סכנה לזיהומים חמורים שנמצאים בגוף התרנגולת כחיידקי סלמונלה, או בהפרשות הנמצאות בלול גם אם התרנגולת עצמה בריאה"

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(הביצים שנתפסו)

לא מעט סוחרי ביצים מנסים להיכנס אל העיר החרדית בני ברק ולמכור את מרכולתם. השבוע המתינו למבריחים שביניהם שוטרים מהשיטור העירוני של העירייה שחשפו ביצים מוברחות מתחומי הרשות הפלסטינית האסורות לשימוש.

על פי העירייה, מדובר במקרה שני של סוחר משטחי הרשות הפלסטינית שנתפס במכירת כמויות ביצים בלא אישור, לאחר מידע שהעביר תושב על שתי משאיות עמוסות ביצים המוחלפות ביניהן.

ד"ר משה רפאלוביץ, מנהל השירות הוטרינרי של עיריות בני ברק וגבעתיים הבהיר כי בביצים בלתי מוחתמות ישנם שני סוגי סכנות: "ישנה סכנה לזיהומים חמורים שנמצאים בגוף התרנגולת כחיידקי סלמונלה, או בהפרשות הנמצאות בלול גם אם התרנגולת עצמה בריאה. סכנה אחרת היא מהצטברות אנטיביוטיקה הניתנת לתרנגולות או חומרי הדברה, שהינם חומרים כימיים המצטברים בביצים, והם עלולים להגיע, חלילה, להצטברות בכבד של הצורך אותן".

ראש העיר חנוך זייברט וישראל משה פרידמן, חבר הנהלת העירייה וסגן יו"ר השירותים הוטרינריים יצאו בקריאה לתושבי העיר שלא להשתמש בביצים שנרכשו במקורות חשודים, וכמו כן להקפיד להבא להימנע מרכישת ביצים מרוכלים וממקורות בלתי מורשים ולרכשן רק ממקורות אמינים ובטוחים ולא להיכנס, חלילה, לסיכונים בריאותיים חמורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר