בת ים: ראש העיר יוסי בכר נתן שוחד בחירות?

המועמד שהפסיד בבחירות בבת ים אלי יריב, הגיש עתירה לביהמ"ש לביטול התוצאות, זאת בטענה כי ראש העיר הנבחר, יוסי בכר נתן שוחד בחירות והבטחות לבעלי עסקים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יוסי בכר (מתוך דף הפייסבוק של יוסי בכר)

הבחירות לראשות העיר בת ים אמנם הסתיימו לפני כמה חודשים, אולם הרוחות בעיר לא נרגעות, וכעת שוב מערערים על התוצאות.

המועמד שנחל תבוסה, עו"ד אלי יריב, הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בקשה לביטול תוצאות הבחירות בטענה לשוחד לכאורה.

באמצעות פרקליטיו עורכי הדין בועז בן צור, יובל יועז ואלעד פלג, טוען יריב, כי במהלך הבחירות היו עשרות מקרים של שוחד בתמורה לתמיכה במועמדותו של בכר שלבסוף ניצח.

בעתירה נטען כי הובטח לבעלי עסקים אי עלייה במחיר הארנונה, והטבות נוספות בתמורה לתמיכה בבכר. כמו כן נטען כי ראש העיר הקודם שלומי לחיאני, שנאסר עליו להתמודד בבחירות בגלל קלון שהוטל עליו, נשמע אומר כי "הולכים עם יוסי בכר אבל בתכלס זה אני".

יוסי בכר מסר בתגובה: "צר לי שישנם אנשים שלא מסוגלים לכבד את דין הבוחר. אלי יריב כהרגלו, מפיץ שקרים, הסתה והשמצות וממשיך לפגוע בשמם הטוב של תושבי בת ים וכל זאת בניסיון להיכנס ללשכת ראש העיר בדלת האחורית. אני מקווה כי בית המשפט יעמיד את יריב במקומו וילמדו לכבד את הדמוקרטיה ואת הכרעת הבוחר. באשר לטענות של מר מאיר, מדובר בגיבוב שקרים ובטענות מופרכות. העובדות יתבררו לאשורן בנקל".

ראש העיר הקודם לחיאני מסר: "עתירת הסרק של אלי יריב, הוגשה בכוונה תחילה יום בלבד לפני הדיון בערעור המדינה, במטרה להשפיע על בית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר