מני נפתלי מגייס כספים מהציבור למאבק המשפטי

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי פתח בקמפיין לגיוס כספים מהציבור למימון התביעה שהגיש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ובטוח שיצליח (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

רוצה להפוך את מאבקו האישי לציבורי: אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, פתח השבוע בקמפיין לגיוס כספים לטובת מאבקו בתביעה שהגיש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

במסגרת הקמפיין לגיוס תמיכה כספית, העלה נפתלי סרטון לאתר "headstart", בו הוא מסביר מדוע יצא למאבק וכן טען בביטחון מלא כי אין אפשרות שיפסיד בסדרת התביעות נגד ראש הממשלה, אלא ינצח בוודאות.

לצד זאת כתב: "בשנה האחרונה, הקשה בחיי, אני מתמודד עם כוחות גדולים וחזקים מאוד, הכי חזקים במדינת ישראל, שמנסים בכל כוחם למנוע ממני למצות את זכויותיי כעובד. החלטתי היום לעשות מעשה, ולפעול כדי שאני אהיה העובד האחרון שיוצא בשן ועין ממעון ראש הממשלה. מי יודע, אולי בזכות הדיון הציבורי שהמקרה שלי מייצר, אתרום לשינוי התרבות הארגונית במקומות עבודה רבים, בהם המעסיקים מתייחסים לעובדים שלהם כאל עבדים".

נפתלי תיאר את שעבר עליו בעבודתו: "הרבה דברים נאמרו ונכתבו בשנה האחרונה, נעשו ניסיונות רבים לפגוע בשמי הטוב, ספינים רבים הומצאו בשנה האחרונה, אבל המקרה שלי מאוד פשוט: מקום העבודה הקודם שלי לא כיבד את חוקי העבודה הבסיסיים ביותר, לא שילם לי על שעות עבודה כנדרש ולא הקפיד על עמידה בחוקים אחרים בדיני עבודה. בנוסף, ההתנהלות האישית אליי כעובד הייתה בלי נסבלת ובלתי מתקבלת על הדעת, ואין שום סיבה שעובד שכיר בישראל, גם אם הוא עובד קבלן כמו שאני הייתי, יזכה ליחס שכזה".

"למרבה הצער אני לא העובד היחיד בישראל שנאלץ להתמודד עם מעסיק שכזה. מאות ואולי אף אלפי עובדים פונים מדי שנה לבתי הדין לעבודה כדי למצות את זכויותיהם. לצערי, המעסיק הקודם, משרד ראש הממשלה, דיירי מעון ראש הממשלה ושליחיהם, עושים כל שביכולתם כדי לפגוע בי באופן יומיומי, להפיץ עלי שקרים, ולמנוע ממני את מיצוי זכויותיי", טען אב הבית.

בתוך כך, הפרקליטות הגישה אמש (שלישי), את תצהירי העובדים במעון ראש הממשלה, שמכחישים את טענותיו של נפתלי וטוענים כי הוא זלזל בשרה ונהג להרגיז אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר