כיכר TV: ילדי משפחת ששון הובאו למנוחות, עציר נמלט מהמשטרה

בירושלים הובאו למנוחות שבעת הרוגי השריפה בברוקלין, הקהל פרץ בבכי בהספדו המרגש של אב המשפחה. בבני ברק עציר הצליח להימלט וגם: הכירו את אמן הצבע בארני מיטשל (מבזק)

(צילומים: גיל יוחנן, עפר מאיר, בראל אפרים, גדעון צנטנר, דוד זר, ynet וכיכר השבת)

כותרות היום:

האסון בברוקלין: יומיים לאחר הטרגדיה הקשה בברוקלין, הובאו היום (שני) למנוחות ילדי משפחת ששון שנספו באסון השריפה בסוף השבוע. מסע הלוויתם של הילדים יעקב, שרה, משה, יהושע, רבקה, דוד ואליען יצא בשעה 15:30 מבית ההלוויות הספרדי בהר המנוחות בירושלים. קהל רב ליווה את בני המשפחה בדרכם האחרונה.

צעיר נמלט מהמשטרה: כוחות משטרה גדולים הגיעו היום למרכז בני ברק במטרה, ככל הנראה, לעצור בחור ישיבה. בשלב מסוים העציר הצליח להימלט מהשוטרים והכוחות פתחו בחיפושים אחריו. בעקבות זאת, נחסם רחוב מרכזי לתנועה כאשר מאות אברכים ותלמידי ישיבה מתגודדים סביב ניידות המשטרה.

מרכיבים ממשלה: מצעד הממליצים בבית הנשיא הסתיים היום, לאחר ש-67 חברי כנסת הביעו את רצונם לראות את בנימין נתניהו מרכיב את הממשלה הבאה. נציגי מפלגת כולנו בראשות משה כחלון הודיעו היום לנשיא ראובן ריבלין כי הם ממליצים על נתניהו וכך גם נציגי "ישראל ביתנו". על יצחק הרצוג המליצו 24 חברי-כנסת בלבד. ב"יש עתיד" החליטו שלא להמליץ על איש לתפקיד ראש-הממשלה.

מבקר 'כיכר' בדק את הגלקסי החדש: הדבר הבא בעולם הסלולר הם המסכים הקמורים. מי שבולטת בתחום הזה היא ענקית הטכנולוגיה סמסונג שהשיקה שני דגמים בעלי מסך קמור - הנוט אדג' והגלקסי אדג'. מבקר הדיגיטל של "כיכר השבת", חיים אבני, יצא לבדוק על מה המהומה.

ולסיום: פסח כאן, ורבים בוחרים להתחדש ולצבוע את ביתם, אבל יש כאלה שלא מסתפקים ברענון צבע הקיר ולוקחים זאת קצת רחוק יותר. כזה הוא בארני מיטשל שיוצר אומנות בגבס ובאמצעות צבע טרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר