כיכר TV: לש"ס יש דרישות חדשות, אסון בהרי האלפים

ש"ס עם דרישות חדשות במשא ומתן מול הליכוד, התרסקות המטוס בהרי האלפים, המקלט הנאצי שנחשף בארגנטינה ו-70 שנה להפצצה הגרעינית בהירושימה. צפו במבזק המלא (וידאו, כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: כיכר השבת)

בחירות 2015 • הרכבת ממשלה: בימים האחרונים החל המשא ומתן בין הליכוד לש"ס באשר לכניסת המפלגה לממשלה הבאה בראשות בנימין נתניהו. ש"ס דורשת כעת את תיק הפנים ותיק הדתות, כאשר ההערכה היא שדרעי ישמש גם כשר הפנים וגם כשר הדתות. חברי הכנסת של ש"ס ישמשו לפי הצפוי כסגני שרים במשרדי הדתות, האוצר והחינוך.

בין היתר, מגיע לש"ס גם תפקיד של ראשות ועדה, ול"כיכר השבת" נודע כי ש"ס צפויה לדרוש את ראשות ועדת הפנים או ועדת העבודה והרווחה, כאשר במידה וש"ס תקבל את ועדת הפנים הרי שהדבר יהיה נוח יותר לדרעי שמשמש כשר הפנים, ויאפשר לו עבודה קלה יותר במשרד הפנים.

"הרווחה והפנים הם הנושאים שמדברים אלינו יותר" אומר בכיר בש"ס: "אלו ועדות שיכולות לעזור לציבור התומכים שלנו, ההערכה היא שנקבל אותן". לדברי הבכיר: "לא כל חברי הכנסת רוצים להיות סגני שרים, יש שמעדיפים להיות יושב ראש ועדות יותר מאשר סגן שר, הכוח בוועדות גדול מסגן שר".

עוד כותרות:

התרסקות באלפים: מטוס נוסעים ועליו 148 נוסעים ואנשי התרסק היום בדרום הרי האלפים. כלי תקשורת בצרפת דיווחו כי המטוס הספיק לשדר אותות מצוקה בטרם התרסק. ממשרד הפנים נמסר כי הריסות המטוס נמצאו סמוך לכפר צרפתי. נשיא צרפת פרנסואה הולנד אמר כי ככל הנראה אין ניצולים מההתרסקות.

המקלט הנאצי נחשף: חוקרים מאוניברסיטת בואנוס איירס טוענים כי מצאו מקלט שנועד ככל הנראה לשמש את ההנהגה הנאצית במקרה של תבוסה במלחמת העולם השניה. במקלט נמצאו מטבעות גרמניים ושברי כלי חרסינה שיוצרו בגרמניה. אחד החוקרים אמר כי המקלט הוא ככל הנראה חלק מפרויקט סודי עליו שקדו הנאצים.

70 שנה לאסון בהירושימה: בימים אלה מציינים 70 שנה להטלת פצצת האטום על הירושימה. לציון היום ששינה את פני המלחמה, מספר בראיון לאולפן ynet אחד הניצולים על רגעי האימה שחווה - כשהיה ילד בן 9.

ולסיום: האם אפשר להטעין את האייפון באמצעות אבטיח? גולש תיעד את עצמו מחבר מטען אייפון לאבטיח קפוא שהונח בתוך קערה עם קרח, מים ומלח. למרבה ההפתעה, אחרי כמה נסיונות, המטען גילה סימני חיים והזרים חשמל אל האייפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר