כך מתאימים בין הסדינים לאווירה בחדר השינה

שליש מחיינו אנחנו מבלים בחדר השינה, ואין סיבה שהוא לא יהיה מקום מרגיע ונעים. המצעים משפיעים על האווירה בחדר • מדריך: כך תתאימו בין הסדינים לחדר המושלם (סטייל)

עיצוב מודרני נעים ומזמין, עם מצעים חלקים שיכולים להתאים למגוון הדפסים (צילום: shutterstock)

אנחנו מבלים לפחות שמונה שעות ביממה בחדר השינה, שליש מחיינו. חדר השינה, המקום אליו אנו מגיעים בסופו של יום עמוס ומתיש, צריך להיות מרגיע, להשרות עלינו תחושת בטחון ושלווה, ולספק חוויה אסתטית המתאימה לאישיות שלנו.

מלבד בחירת רהיטי החדר, חשוב לזכור שהסדינים הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב, ומשפיעים על האווירה בחדר. שילוב נכון בין גווני החדר למצעים וכיסוי המיטה, יעניק למקום תחושה נעימה ומסודרת, ונגיעות צבע שיחסכו לכם את הצורך להוציא כסף על עיצובים יקרים.

החדרים מעוצבים בארבעה סגנונות מרכזיים: מודרני, מינימליסטי, קלאסי או כפרי. ראשית, הבינו מה הסגנון שאליו אתם שואפים בחדר השינה, ופעלו לפי העקרונות הבאים:

• העדיפו לקנות מצעים בצבעים חלקים ניטרליים ורגועים (כמו לבן, מוקה, צהוב בהיר), ולהשקיע בכיסוי מיטה עם הדפס צבעוני מרשים ויפה שמתאים למספר גוונים של מצעים, למראה נקי ואסתטי.

• אווירה רכה, סולידית וקרירה, ומראה מסודר מצעים בגוונים לבן וכיסוי מיטה כחול כהה. לעומת זאת, שילוב של חום כהה, מוקה וכחול יצור מראה קלאסי ורגוע.

• לתחושה דרמטית ועמוקה, העדיפו צבעים כהים כמו כחול נייבי, בורדו, שחור או ירוק כהה.

• לחובבי הוינטאג' והמראה יוצא הדופן, יש בשוק מגוון עיצובי רטרו, והגוונים השולטים הם ירקרק, חום ואפור פלדה. כדי להעניק לחדר טאצ' אומנותי, תוכלו להוסיף כריות צבעוניות בגדלים שונים ולפזר על המיטה, וגם על הרצפה.

אל תוותרו על איכות המצעים

השקיעו במצעים איכותיים. בדים לא נוחים, פוגעים בשינה, לעומת מצעים רכים שמזמינים להיכנס למיטה. במיוחד בישראל, בה מזג האוויר חמים במשך רוב ימות השנה, לכן כדאי לבחור מצעים עשויים 100% כותנה טבעית, נעימים ומונעים הזעה.

איך מזהים מצעים איכותיים? ככל שמספר החוטים לאינץ’ בבד גבוה יותר - האיכות עולה. הסטנדרט המקובל הוא 144 חוטים לאינץ', אך בשוק ישנם מצעים בצפיפות של 300-500 חוטים לאינץ', והם איכותיים במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר