פרשת פישר

בכירה לשעבר במשרד המשפטים נעצרה בחשד למעורבות

המשטרה עצרה אתמול בכירה לשעבר במשרד המשפטים, שעל פי החשד הייתה לה מעורבות ישירה בחלק מהמקרים בפרשת רונאל פישר. היום היא תובא לדיון בהארכת מעצרה (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פישר בהארכת מעצר (צילום: גיל יוחנן - YNET)

פרשת רונאל פישר מסתעפת: המשטרה עצרה אתמול (שלישי), בכירה לשעבר במשרד המשפטים המכהנת כעורכת דין. מעצרה הגיעה יומיים בלבד, אחרי מעצרו של איש העסקים עופר נמרודי, לשעבר מו"ל עיתון מעריב שנחשד אף הוא בפרשה.

הבכירה הייתה בקשר רציף עם עור הדין רונאל פישר, שעומד במרכז החשדות. החוקרים חושדים כי הייתה לה מעורבות ישריה בחלק מהעבירות המיוחסות לו.

במהלך הלילה היא נחקרה ולאחר מכן החליטו החוקרים לעצור אותה ולהביאה הבוקר בפני שופט להארכת מעצרה, בכדי להשלים את החקירה.

הבכירה כיהנה בעבר בתפקידים רגישים במשרד המשפטים, ובסמכותה היה לאשר החלטות מהותיות בתיקים חשובים מאוד שניהל המשרד.

מאז שעזבה את משרד המשפטים החלה לשמש כעורת דין פרטית, ובשנים האחרונות הייתה בקשרים עסקיים עם רונאל פישר.

על פי עדותה של עדת המדינה והראיות שנתפסו בסלולרי של פישר, שאותו פרצו החוקרים, אותה בכירה הייתה מעורבת בחלק מהמעשים הלא-כשרים לכאורה של פישר.

החשודים בפרשה, נעצרו בשבוע שעבר בידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים ונחקרו בחשד לתיווך לשוחד, שיבוש מהלכי משפט ועבירות מתחום טוהר המידות.

המחלקה לחקירות שוטרים כבר הודיעה בעבר לעו"ד רונאל פישר, על כוונתה להעמידו לדין פלילי בגין חלק מהחשדות נגדו, בכפוף לשימוע שייערך לו, ככל שיחפוץ בכך.

בפרקליטות ציינו כי נשקלת העמדתו של פישר לדין פלילי בפרשות העיקריות המכונות "פרשת אלון חסן" ו"פרשת אילון מכלוף", כאשר פרשיות נלוות נוספות עודן מצויות בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר