רעידות אדמה קשות ביותר ימשיכו

משעבר הפסח, הגביר הקדוש-ברוך-הוא את פעילות איתני הטבע והאסונות בכמות אדירה. העולם כולו, חוץ ממדינת ישראל, יהיה כמו מגדל בבל. יהיה עליהם אימה ופחד (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, אבא של העולם, מנהיג את העולם. למדינת ישראל ולעם ישראל אשר בתוך מדינת ישראל, תהיה הגנה ושמירה, והכלכלה הטובה ביותר בעולם והנדל"ן ימשיך בעוצמה קדימה. מדינת ישראל מתפתחת בצורה הכי יפה ואנחנו, היהודים במדינת ישראל, צריכים לשמור על עצמנו "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". נקיים את עשרת הדיברות, נלמד תורה ונתפלל והקדוש-ברוך-הוא יקיים "אני אלחם לכם ואתם תחרישון", גם עכשיו הקדוש-ברוך-הוא מקיים ורוצה שעם ישראל יתנו עוז לאלוקים!

כל זה מסימני הגאולה והמלכת מלך המשיח. מי שלא מאמין - עוד מעט יאמין, ישמע באזניו ויראה בעיניו. מה שקורה בעולם ומסביב למדינת ישראל - בורא עולם עושה, זו לא טעות אנוש. נותן להם הקדוש-ברוך-הוא להסתבך ולהתעסק עם עצמם, כדי שלא יפריעו לארץ הקודש - מדינת ישראל.

רעידות אדמה קשות ביותר - ימשיכו, רוחות קשות, אש, שריפות וחום - ימשיכו, התפרצויות הרי געש ושיטפונות - ימשיכו. משעבר הפסח, הגביר הקדוש-ברוך-הוא את פעילות איתני הטבע והאסונות בכמות אדירה. הקדוש-ברוך-הוא לא מרפה. סגר, החליט וחתם שהעולם כולו, חוץ ממדינת ישראל, יהיה כמו מגדל בבל. יהיה עליהם אימה ופחד, מלחמת גוג ומגוג תהיה להם - לא במדינת ישראל. למדינת ישראל אסור לסמוך על אף מדינה וארץ בעולם, כולם אינטרסנטים לעצמם במאה אחוז, אין להם שום כוונה לטובת מדינת ישראל.

ארצות הברית ורוסיה מתחרות ביניהן. שתיהן רוצות לשלוט במזרח התיכון - דבר כזה לא יהיה ולא יתקיים לעולם. הן ימשיכו להתחרות ביניהן והקדוש-ברוך-הוא יבלבל אותן ויעשה להן הפרעות קשות, סיבוכים וסכסוכים בארצותיהן - אך ורק כדי שיפסיקו להפריע למדינת ישראל.

איראן רוצה ליהנות משני העולמות - רוסיה וארצות הברית, כי שתיהן שונאות זו את זו. איראן צוחקת על שתיהן ורוצה להרוויח כלכלה מארצות הברית, ומרוסיה תחמושת ונשק. איראן לא יכולה לגעת בישראל לעולם, יש להם פחד מוות ממדינת ישראל ומצבא-הגנה-לישראל, הם יודעים בוודאות שיכולים לפגוע בהם קשות.

דאע"ש, אמרנו שהוא הורס ומטהר את כל מקומות הטומאה בעולם. בישראל - 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. כשהמלאך בא להרוס, הוא לא מבחין בין רשע לצדיק. צריך לשמור על גבולות ישראל מקצה לקצה. השקט שלהם זה השקט שלפני הסערה, במיוחד ברצועת עזה, הגדה המערבית ומזרח ירושלים.

ארגון החיזבאללה אין לו ראש ולא כנפיים. איראן מנסה לשלוח להם נשק ותחמושת מכל מיני כיוונים ולא מצליחה, צבא-הגנה-לישראל משמיד הכל. מדי פעם הם מנסים להתגרות בישראל - לא להיסחף להתגרוּת, לשמור על הגבולות ולהיות ערניים.

החמאס ממשיך לִבְנות מנהרות יום ולילה. צריך להיות זהירים שלא תהיה הפתעה, לקחת ברצינות כל תלונה של אזרחים ביישובי רצועת עזה - הם לא טועים. במצרים זה השקט שלפני הסערה, עושים הכל בשקט. קרוב היום שהכל ייצא החוצה והשקט יהיה לרעש גדול.

בגדה המערבית יש קנוניות שפועלות בשקט, הם מלאים בנשק ותחמושת ורוצים להפתיע. ירדן, המלך מחכה לאבו מאזן שיילחם בשבילו, כדי שיוכל לשים את כל הפליטים בגבול ישראל - לא יזכה לרגע הזה. קרוב לשלושה מיליון פליטים, מכל הסוגים והעדות, אוכלים את ירדן יום-יום. מדינת ישראל מגינה עליו - עד גבול מסוים.

סוריה נלחמת בינה לבין עצמה, הכל דייסה. זה ימשך וימשך. הקדוש-ברוך-הוא לא מרחם עליה, כי במלחמות הם פגעו קשה בחיילי צבא-הגנה-לישראל. עיראק נהרסת ונכחדת מעל פני כדור הארץ כמו סוריה, כי לפני עשרים שנה הם הכניסו פחד בישראל עם הטילים. תורכיה, דאע"ש חונק וימשיך לחנוק אותה. סעודיה, קטאר וכווית, לא אכפת להם מאף אחד. הם מלאים בכסף ומידי פעם מבצבצים להראות שליטה באזור.

האנטישמיות בעולם ממשיכה ותמשיך להתגבר מיום ליום, היהודים החיים בחו"ל מבינים רק בכוח. הקדוש-ברוך-הוא דיבר איתם במוח ולא עזר - עכשיו בכוח. כשיהיו, חס ושלום, דברים קשים ביותר, הם יצטרכו להתקפל משם כל עוד רוחם ונשמתם בם. ולמה לא כולם עושים זאת כבר עכשיו? כי כשקורה אסון ליהודים, הם נבהלים ואחר כך חוזרים לשגרה וממשיכים 'עסקים כרגיל'. הם לא יודעים שכל יום שעובר, האנטישמיות יותר קשה מאתמול. האנטישמיות מתגברת בצורה קשה ביותר. הקדוש-ברוך-הוא נותן אזהרות ועושה הפוגה, כדי שהיהודים יוכלו לברוח משם. עוד מעט יהיה רצף ולא תהיה הפוגה, מגרשים את כל היהודים מכל העולם, כדי שיגיעו למדינת ישראל.

בורא עולם בחר את מדינת ישראל ואת היהודים במדינת ישראל. בארץ הקודש יש הכל שבכל, הטוב שבטוב, בכדי שלא יזדקקו לאף מדינה בעולם. יש בישראל זהב, יהלומים, נפט וגז, כל דבר שרוצים - יש במדינת ישראל, צריך רק לעבוד. הקדוש-ברוך-הוא נתן רמזים בתורה, איפה יש כל דבר, לפני שחילק את השבטים. היהודים צריכים לנהוג כמו אבותיהם 'נעשה ונשמע' ולא קודם נשמע. התורה היא אך ורק ליהודים ויש בה הכל. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל ילך בחוקותיו ולא לפי עצת הגויים.

כל מה שקורה בעולם - כאב גדול, למרות שמלחמת גוג ומגוג ואסונות הטבע הם באדמת הגויים. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מהיהודים בארץ ישראל ומחוץ לארץ ישראל לא לחכות שיקרה אסון, חס ושלום. להרבות בתפילות ובלימוד תורה כמו תוכנית חיסכון, כדי להיות מוגנים ושמורים, ולא אחרי שיקרה משהו כולם מתפללים.

חברי הממשלה יפסיקו להיות יפי-נפש ולשחק משחקי כבוד, יתחילו לעבוד למען מדינת ישראל ולא להיפך.

כל ההפגנות והמפגינים, לא ללמוד מהגויים. צריך לבדוק מי ממונה ולשלוח נציגים למשרדי הממשלה להידברות. הפגנות וכוח לא עוזרים, צריך ללכת על פי החוק בלי רעש והפגנות. לא ללמוד מהגויים, הם הולכים עקום והפוך, לא מקיימים את עשרת הדיברות ואסור לנו ללמוד מהם.

מדינת ישראל צריכה לעסוק דחוף בחינוך הילדים, אם לא, ההשקעה אחר כך תהיה כפולה. הגאולה פתוחה, הכל פתוח זורם ומתקדם. גוג ומגוג – לגויים לא במדינת ישראל. הקדוש-ברוך-הוא פוגע בעמים ובעולם כולו, ובישראל שקט, שלווה וטוב. יהודים צריכים לזעוק לבורא עולם שיביא הנהגה רוחנית ושימליך את מלך המשיח. זאת המלחמה של הקדוש-ברוך-הוא לטובת היהודים במדינת הקודש, הקדוש-ברוך-הוא מציק להם מכל מיני כיוונים, במינון נמוך, כדי שיזעקו אליו.

יהודים תבינו, כשהקדוש-ברוך-הוא ימליך את מלך המשיח, כל היהודים יהיו שווים, לא יהיה עשיר ועני. תהיה רפואה שלימה לכולם, 'איש תחת גפנו ותחת תאנתו', בשלבים ואף אחד לא יוכל לפגוע במדינת ישראל, יהיה שקט ושלווה בישראל ובעולם, חיים לנצח נצחים ליהודים ויבנה בית המקדש.

יהודי הגולה אל תפסידו, רוצו בהמוניכם לארץ ישראל, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, בנימין והשומרון! תשמרו טוב את מה שאנחנו כותבים כל שבוע, בזיכרון או בכתב בבית, הכל יקרה והכל קורה! תבדקו חמש שנים קודם, הכל נמצא באתרים. לא לחשוב, חס ושלום, שהכל הזוי - הכל אמת לאמיתה ולטובתכם היהודים! כל מה שכתוב כאן - בענווה להצלת היהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר