האפליקציה שתבדוק אם אתם ערים באמצעות סלפי

אם גם אתם מתקשים להתעורר והתרגלתם להשתיק את השעון המעורר בטלפון ולהמשיך לישון ולאחר לתפילה, האפליקציה הזו תוודא שאתם ערים באמצעות מצלמת הסלפי

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

השעון המעורר שיוודא שאתם ערים בשיטה יצירתית במיוחד: השעונים המעוררים הם אחד הדברים שנעלמו כמעט כליל מחיינו עם הופעת המכשירים הסלולריים בכלל, והסמארטפונים בפרט. אך החיסרון הגדול - בכך שניתן להשתיק בקלות יתרה את השעון המצפצף, נותרה כשהייתה. בשוק מוצעים למכירה שעונים בעלי גלגלים שעם תחילת הצלצול יחלו להסתובב בחדר ויכריחו אתכם לקום מהמיטה. אך כעת מציעה חברה אמריקנית אפליקציה גאונית שתוודא שאתם ערים לחלוטין.

אפליקציית האנדרואיד שזכתה לשם "Snap Me Up" (צלם אותי ער) תחל להעיר אתכם בבוקר בשעה שקבעתם להתעורר, אלא שהצלצול הטורדני לא יושתק עד שתצלמו דרך האפליקציה תמונת 'סלפי', שתוודא שאתם מספיק ערים כדי לצלם תמונת סלפי ברורה.

האפליקציה עושה שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים, כך שכמובן שלא תוכלו לצלם סתם את החדר, ובמידה והתמונה לא תהיה ברורה מספיק, תאלצו לצלם אותה שוב - כך שהדבר מבטיח גם כי תאלצו להאיר את החדר על מנת לקבל תמונה איכותית מספיק לזיהוי.

התמונות שצילמתם בבוקר עם 'פרצוף כרית' ישמרו בתיקייה מיוחדת באפליקציה, כדי שתוכלו להביך את עצמכם ולשתף את העולם בתמונות מביכות שצולמו כשהייתם במצב של חצי שינה.

האפליקציה זמינה בשלב זה רק עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך המפתחים מבטיחים כי בקרוב תוכלו להוריד אותה גם לאייפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר