הותרה לפרסום פרשת חטיפה, פציעה וכליאת שווא במרכז הארץ

בשיחה שהתקבלה במוקד 100 של מחוז דרום נשמע קול של גבר צועק: "תפסיקו לדקור אותי, תפסיקו להרביץ לי!". המוקדנית הבינה שמדובר באירוע של חטיפה וכוחות הוקפצו למקום (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המשטרה התירה היום (ראשון) לפרסם פרשייה חמורה של חטיפה, פציעה וכליאת שווא. הפרשה נחשפה בעקבות שיחה למוקד המשטרה שבה שמעה המוקדנית כל צעד בחטיפה.

לפני מספר שבועות, בסמוך לשעה 18.00 התקבלה במוקד 100 שיחה ובה נשמע אדם במצוקה שטען כי הותקף על ידי מספר אנשים.

כוחות משטרה שהגיעו למקום זיהו בכביש 4 דרומית לאשקלון אדם השרוע על הכביש ופצוע ככל הנראה במצב בינוני. הוא טופל על ידי צוותי רפואה ופונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. מיד עם קבלת האירוע הוקמו מחסומים באזור והוקפץ מסוק לאויר.

בשיחה שהתקבלה במוקד 100 של מחוז דרום נשמע קול של גבר צועק: "תפסיקו לדקור אותי, תפסיקו להרביץ לי!". המוקדנית הבינה מיד כי מדובר באירוע חמור של חטיפה ודקירה והקפיצה ניידות רבות לאזור האירוע ליד הישוב בת הדר לאחר שבוצע איכון לטלפון ממנו בוצעה השיחה למוקד 100.

הניידות שהגיעו מתחנות שדרות, אשקלון וקרית מלאכי איתרו רכב נטוש מסוג הונדה ובו כלי תקיפה וכתמי דם רבים. במקביל אותר הפצוע שרוע על כביש 4 סמוך לישוב בת הדר. מדובר בגבר בשנות ה20 לחייו. הוא סבל מדקירות, חתכים ושברים בכל חלקי גופו.

במהלך חקירה מאומצת של חוקרי משטרת שדרות הוברר כי הקורבן נחטף על ידי מספר חשודים, עימם הוא מסוכסך, מאזור חבל לכיש. במהלך החטיפה הותקף הקורבן באלימות אכזרית ונדקר מספר רב של פעמים.

בפעילות מבצעית של משטרת שדרות בפיקודו של מפקד התחנה סגן-ניצב אפי שימן נעצרו שני חשודים בשנות ה20 לחייהם, תושבי האזור חבל לכיש. במהלך החקירה נאספו ראיות רבות אשר קושרות את החשודים לביצוע עבירות המיוחסות להם כגון: גרימת חבלה חמורה, חטיפה לשם חבלה, כליאת שווא.

אתמול הוארך מעצרם של החשודים פעם נוספת ובמהלך הדיון הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע עם כוונה של פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. מעצרם הוארך עד מחר, אז צפויה פרקליטות להגיש כתב אישום כנגד החשודים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

מפקד מרחב לכיש ניצב-משנה אלי כזרי שיבח את השוטרים על תגובתם המהירה לאירוע ואת החוקרים על גילוי המקצועי והמהיר. מפקד תחנת שדרות סגן-ניצב אפי שימן ציין: "אנו נמשיך לטפל באירועים של פשיעה חמורה ואלימה בנחישות בלתי מתפשרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר