המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל העולם לועג, מלגלג וצוחק על חברי הכנסת והשרים. רוב רובם של חברי הכנסת לא נבחרו לקדושת ישראל, הם חיפשו כבוד ותקשורת. הם לא רוצים להיות אגודה אחת, לא רוצים לעזור למדינת ישראל ולהגן על היהודים

((צילום: באדיבות תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על כל מדינת ישראל. הקדוש-ברוך-הוא שׂם עמוד אש המקיף את כל מדינת ישראל, כדי להעיר ולהאיר את היהודים בישראל והיהודים בעולם, וכדי להגן על מדינת ישראל ועל חיילי צבא-הגנה-לישראל, למטה ולמעלה. מדינת ישראל, ארץ ישראל הקדושה, מוגנת ושמורה וכל היהודים בישראל וצבא-הגנה-לישראל צריכים לקיים את המשפט "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", כי אדם צריך לעשות השתדלות ולשמור על עצמו. יהיו הפרעות ומרגמות פה ושם, אבל הכל יהיה טוב מאוד בארץ הקודש. הכלכלה הכי טובה בארץ ישראל, הנדל"ן הכי טוב בארץ ישראל, בורא עולם עושה ניסים גדולים לארץ ישראל. בורא עולם שׂם עמוד אש סביב מדינת ישראל. מחוץ לארץ ישראל, כל העולם בוער באש, סכסוכים וסיבוכים, כי תמיד ירצו לתקוף ולהפריע לעם ישראל ולמדינת ישראל.

צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. כשיהודי שומר על עצמו, משמיים עושים לו נס, אבל אם מזלזל בעצמו, משמיים מזלזלים בו ולא מגינים עליו.

כל העולם לועג, מלגלג וצוחק על חברי הכנסת והשרים. רוב רובם של חברי הכנסת לא נבחרו לקדושת ישראל, הם חיפשו כבוד ותקשורת. הם לא רוצים להיות אגודה אחת, לא רוצים לעזור למדינת ישראל ולהגן על היהודים. אין רצינות בממשלה הזאת, ראש הממשלה תלוי בכולם, שרובם לא עושים לשם שמיים ולכבוד התורה. בעולם כולו יודעים מי הוא הקדוש-ברוך-הוא, ובישראל חלק לא יודעים מי הוא הקדוש-ברוך-הוא. חברי הכנסת שכחו מי בחר אותם, כל רגע יש שינוי בהחלטות שלהם, ממש גן ילדים. לא היה דבר כזה, מאז קום המדינה. בורא עולם מבקש מהם שיהיו בענווה ואחדות לכבוד עם ישראל, הסבל שסובלים היהודים בארץ ישראל ובעולם יהיה על מצפונם, שייקחו את עצמם לידיים וברצינות. כשבורא עולם ימליך את מלך המשיח בן דוד, בזמן הקרוב - אז יהיה שקט, וכל ממשלת ישראל יתייעצו איתו.

הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כל המשוחדים, הגנבים ואנשי הזימה, ממשיך לגלות לפי הקצב שהוא רוצה. הקדוש-ברוך-הוא מזכך ומטהר את מדינת ישראל ולא רק את העולם. אם יעשו תשובה מלאה - לא יתפרסמו בתקשורת, אם לא יעשו - אחד אחרי השני יגלה את כולם, ללא יוצא מן הכלל. בורא עולם לא יפסח על אף אחד.

אסור לעשות הפגנות, הפגנות מרבות שנאה, כעס וחוצפה. אסור לנו ללמוד מהגויים, יהודים צריכים לקיים את עשרת הדיברות. במקום הפגנות - יש לקיים הידברות עם גופים ציבוריים, כך תיפתר הבעיה.

יהודי אסור לו לומר 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את החַיִל הזה', היום יש לו כסף - מחר כבר לא.

העם היהודי הוא עם מובחר, עם סגולה שהקדוש-ברוך-הוא בחר בו מכל העמים. מדינת ישראל היא מדינה קטנה שגדולה מאוד בעושר, אושר, כבוד ורוחניות. אף גוי בעולם לא אוהב את היהודים. כולם מקנאים שישראל היא המקום הכי נוח, עם הנוף הכי טוב בעולם, החורף והקיץ הכי טובים בעולם, הכלכלה הכי טובה בעולם, המדענים הכי טובים בעולם, הצבא הכי טוב בעולם, החכמים וגדולי התורה הכי טובים בעולם ואנשי תפילה הכי טובים בעולם.

כל מי שמתלונן במדינת ישראל על הפרנסה - לא רוצה לעבוד! יש פרנסה לכולם בשפע, אם אדם הולך עקום ולא רוצה לעבוד - לא תהיה לו פרנסה.

המדינה מתרחבת וגדלה, מיליון יהודים צריכים להגיע בקרוב, על הממשלה להכין תוכנית לקבל אותם. בורא עולם מרחיב את גבולות ישראל, מבלי שירגישו, ורוצה שהיהודים מהעולם יעלו דחוף לארץ. פתאום יבוא היום ומיליארדי גויים יתהפכו עליהם, יזרקו אותם מהמכוניות, מהבתים וממקומות העבודה. יש דין מחוץ לארץ ישראל ואין הגנה ליהודים. בבקשה להאמין ולבוא דחוף לארץ ישראל, תצילו את עצמכם! מדינת ישראל, אף אחד לא יכול לגעת בה, בורא עולם שומר עליה ישירות, עמוד אש שומר על כל מדינת ישראל!

הילדים שלנו שמסיימים את השירות הצבאי, אין להם מה לחפש מחוץ לארץ ישראל! גם היום יש סכנה ודין בעולם, ובישראל - כל הטוב שבעולם. אין צורך לחפש מדינות אחרות, בישראל יש הכל.

כל הגויים מסביב לגבולות ישראל, כולם רוצים לנגוס בארץ ישראל ובאדמת הקודש, הם לא יצליחו. הם רוצים לגרור את ישראל ואת צבא-הגנה-לישראל למלחמה. ישראל, לא להיגרר למלחמה איתם!

צריך לשמור על הגבולות, הם ממשיכים לחפור מנהרות ברצועת עזה, צריך להיזהר ולהיזהר מאוד! חמאס, חיזבאללה והפלסטינאים, מנסים מידי פעם, רוצים לגרור את ישראל למלחמה איתם, ישראל לא להיגרר!

סוריה נמחקת, נמחקת, נמחקת. לעולם לא אכפת לו מסוריה. לבורא עולם יש את השליחים שלו. הקדוש-ברוך-הוא לא שוכח לרגע מה עשו הסורים לחיילי צבא-הגנה-לישראל.

עיראק אותו הדבר כמו סוריה, נמחקת ונמחקת.

תורכיה ארדואן מאבד שליטה. דאע"ש תופס הרבה מקומות בתורכיה והתקשורת לא מפרסמת, כי התקשורת מחפשת רק זוועות ודברים משונים.

ירדן מחכה לשלום עם הפלסטינאים, כדי להיפרד לשני עמים ולזרוק את הפליטים מירדן לגבולות ישראל.

החמאס מחכה לראות מה יילד יום. נפגשים בסתר עם אנשים ממדינת ישראל. צריך לשתף את כל מדינת ישראל בפגישות הנסתרות האלה.

אוי ואבוי למדינה, ארץ, ראש ממשלה או נשיא של מדינה כלשהי שיוותר על פיסת אדמה או ירצה לקחת חלקים ממדינת ישראל, בורא עולם יעלים את אותה מדינה מהעולם. היו כאלו שניסו בעבר ועכשיו הקדוש-ברוך-הוא מפרק את ארצם ומסבך ביניהם, כדי שיפסיקו להפריע למדינת הקודש. בורא עולם יפסיק להפריע להם כשיפסיקו להפריע. כשהזמן נגמר והדין יורד, הוא לא מבחין באף אחד ואי אפשר לעצור אותו. מדינת ישראל מתרחבת וגדלה, ירצו או לא ירצו. גבולות ישראל יהיו כמו שכתוב בתורה בדיוק של מילימטרים. לא רק זה, הקדוש-ברוך-הוא גם אוסף את כל היהודים מהעולם לארץ ישראל.

כל מדינות ערב ימשיכו להסתבך עם עצמן.

במטוסים, אוניות, רכבות ומכוניות - יהיו אסונות קשים ביותר.

ימשיכו בעולם אסונות טבע, אש, אדמה, רוח, מים, בצורה קשה ביותר ובארץ ישראל הקדושה לא יהיה מבול, לא מגדל בבל ולא סדום ועמורה, לעולמי עולמים! ההיפך, יהיו אהבה, שלום, פרנסה, בריאות וחיי נצח.

מצרים לא רוצה לגלות את הצרות והבעיות שלה, עוד מעט הכל יתפוצץ.

חיזבאללה ונסראללה רוצים 'כביכול' לעזור לתורכיה, אז הם מתפוצצים יחד עם הסורים, דאע"ש והמורדים. יש שם ממש מגדל בבל, סדום ועמורה ומבול.

בהרבה מדינות בעולם יש סיבוכים, תסבוכות ומלחמות ביניהם, כדי שיהודים יעלו וכדי שהעמים בעולם לא יפריעו למדינת ישראל ולא ינסו לבקש אפילו סנטימטר מאדמת ארץ ישראל - ההיפך, הגבולות של ישראל יתרחבו ויגדלו.

העולם טוען שהוא מפציץ את דאע"ש – לא מפציצים כלום, מדמיינים. דאע"ש זה ערבים בתוך תוכם. כל העולם מלא דאע"ש.

ארצות הברית ורוסיה תמיד יהיה ביניהם ריב, מתח ותככים.

איראן צוחקת על כל העולם ומתה מפחד ממדינת ישראל, הם יודעים יותר טוב מהיהודים שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על מדינת ישראל.

כל חברי הכנסת לא יציבים והכל מסובך, כדי שעם ישראל יבין שצריך להמליך את מלך המשיח, שייתן הוראות לכל כנסת ישראל איך להתנהל בארץ ובעולם, וייתן הוראות גם לכל העולם. זה לא הזוי, זה קרוב! העולם בתוהו ובוהו וחייב מנהיג רוחני - משיח בן דוד, לגאול את העולם כולו. העולם ימשיך כרגיל, רק יתהפך לאהבת חינם. תחילה מדינת ישראל יהיו באהבת חינם ואחר כך מי שיישאר בעולם. תהיה אהבת חינם כי לא יהיה יצר הרע, יצר הרע יִשַחֵט וישראל תמשול בכל העולם.

משיח עושה ויעשה מלחמות ישראל, מודרך על ידי ריבונו של עולם מה לעשות!

באדיבות: אתר "תאיר נרי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר