מי שרף את דירתו של הצייר היהודי במולן שבצרפת?

מי שרף את ביתו של דוד בושרי, צייר יהודי כבן 50 מהעיר מולן שבצרפת וגרם לו לנזקים כבדים ביותר? לדברי בושרי עצמו, מדובר בהצתה על רקע אנטישמי. המשטרה חוקרת (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שריפה כילתה כליל בימים האחרונים את ביתו של דוד בושרי, צייר יהודי כבן 50 מהעיר מולן שבצרפת. כוחות כיבוי הגיעו למקום וכיבו את האש, אולם לדירה ולחפציו של בושרי נגרמו נזקים כבדים ביותר. הדירה שנשרפה, נמצאת בקומת הקרקע של בניין דירות קטן ברחוב Thumesnil בעיר.

בושרי עצמו, ששהה בנסיעה בשעת המקרה, סיפר כי נגרמו לו נזקים כבדים וכי לדבריו מדובר בהצתה על רקע אנטישמי. "זה מעשה אנטישמי, כי אני יהודי" סיפר. לדבריו, בתקופה האחרונה התעמתו איתו תושבים באזור, ורק בשבוע שעבר הדביקו על דלת ביתו דף עם הכיתוב "יהודי מלוכלך" ומגן דוד.

צרפת ממעוף הציפור, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

במקרה אחר, כך הוא מספר, הדביקו אלמונים סמוך לדלת ביתו דף ובו הודעה על "חוב לסוחר סמים". לדבריו, מדובר במניפולציה: "אין לי שום חוב לסוחר סמים, הם אנטישמיים".

"איבדתי חפצי ערך רבים: ספרייה, ציורים, רישומים ויצירות אמנות" סיפר לכלי תקשורת מקומי. "זה אירוע פלילי. שוחחתי עם המשטרה, היו שתי התפרצויות של אש - מול דלת הכניסה שלי ומאחורי הדירה".

המשטרה המקומית פתחה בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר