אריה קינג שב לקואליציה העירונית בירושלים

חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג סיכם עם ראש העיר ניר ברקת, על חזרתו לקואליציה העירונית, לאחר שפוטר בעקבות עתירה שהגיש נגד העירייה. הוא ישוב לתפקידיו (חדשות, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג מסיעת ירושלים מאוחדת סיכם עם ראש העיר ניר ברקת על חזרתו לקואליציה באופן מיידי.

החלטה זו הגיעה לאחר פגישה בין השניים שנמשכה זמן קצר וזאת לאחר שבפגישה הקודמת ביניהם התפטר קינג מהקואליציה והפך לחבר אופוזיציה לוחמני.

החלטתו של קינג לפרוש, הייתה בעקבות אישור תוכנית לבניית שכונה ערבית סמוך לעיר העתיקה בבירה. לפני ההצבעה הבהיר חבר המועצה כי לא ישלים איתה אך ראש העיר לא התרגש מאיומיו והחליט לאשר אותה.

בשל כך החליט אריה קינג לעתור לבית המשפט העליון נגד ההחלטה ובעקבות כך החליט ראש העיר לפטרו מהקואליציה. במכתבו כתב ברקת כי "חבר קואליציה אינו יכול 'לאחוז במקל בשני קצותיו' – הן להיות חלק מהקואליציה המתווה את מדיניות העירייה ופעילותה והן לתקוף את העירייה בעתירות לבתי משפט".

בפגישה שבה הוחלט על חזרתו לקואליציה סוכם, כי המדיניות במזרח ירושלים תתואם עם קינג וזאת כדי למנוע מחלוקות דומות בעתיד. בנוסף סיכמו השניים כי הוא יקבל את תפקידיו הקודמים, ובהם תיקי החירום והביטחון ואיכות הסביבה.

עוד הוחלט, כי חבר המועצה החרדי יצחק פינדרוס יתמנה כממלא מקום בוועדה לתכנון ובנייה משום שקינג שלו יש מקום בוועדה לא יכול להשתתף בדיוניה בשל ניגוד עניינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר