מחיקת שרות הממשלה: דרעי ימנה "עורך ראשי" ל'יום ליום'

לאחר מחיקת תמונת השרות בביטאון ש"ס 'יום ליום', יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קיבל החלטה למנות עורך ראשי • קקון: "עשרות פעמים פוטרתי והוזזתי על ידי נערי וואטסאפ" • במקביל הוא פועל לרכישת אחוזי השליטה על העיתון מקובי מימון (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק קקון במעונו של הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: לאחר מחיקת תמונת שרות הממשלה בביטאון ש"ס 'יום ליום', יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קיבל החלטה למנות עורך ראשי מעל העורך הנוכחי יצחק קקון.

ל"כיכר השבת" נודע כי דרעי שנחשף בתקשורת לעריכת התמונה זעם על אנשי העיתון שגרמו לו למבוכה, כאשר הזעם היה במיוחד לאחר שהדבר נעשה ללא ידיעת הקודקודים.

דרעי נפגש בכנסת עם חלק מבכירי העיתון והביע את זעמו על המהלך שעורר ביקורת קשה נגד תנועת ש"ס.

בין היתר פנה דרעי כבר בשבוע שעבר לאחד ממקורביו בבקשה שיהיה ה"צנזור הראשי" של העיתון, האיש שיפקח על טשטוש מסוג זה ויפסול את הפרסום, אך המקורב סרב לבקשה.

כעת פועל דרעי למנות עורך ראשי שתפקידו יהיה מעל לתפקידו של העורך הנוכחי יצחק קקון, שהאש והזעם על המהלך מופנה אליו מתוקף תפקידו.

ההערכה היא כי לקראת החגים או אחריהם ימונה העורך הראשי החדש של 'יום ליום'.

בתוך כך ל"כיכר השבת" נודע כי בחודשים הקרובים מתכוון דרעי (באמצעות ש"ס) לרכוש את 50 אחוזי השליטה בעיתון שמחזיק כיום איש העסקים קובי מימון, זאת לאחר שבית המשפט יאפשר למכור את האחוזים אחרי שהעיתון יצא מהחובות אליו נקלע בשנים האחרונות.

עורך 'יום ליום' יצחק קקון מסר בתגובה: "עשרות פעמים פוטרתי, הודחתי והוזזתי ממקומי בשנתיים האחרונות על ידי נערי וואטסאפ. גם הפעם המנפיצים עובדים שעות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר