דף המסרים של אורנג'

כך משכנעים את הנוטשים: "להתנתק - לתת יד לחרם"

כך מנסים נציגי שירות בפרטנר לשכנע לקוחות שלא להתנתק מהחברה בעקבות דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית והחלטת החברה להתנתק מישראל. "מי שעוזב - נותן יד לאלו שרוצים להחרים את ישראל" אמר נציג שירות לקוחות בחברה בשיחה לכתב "כיכר השבת". טען: "הרבה התקשרו כדי לתמוך בנו" (סלולר)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
סניף של אורנג' בברצלונה (צילום: שאטרסטוק)

סערת הענק שעוברת על חברת פרטנר (אורנג') הישראלית בעקבות דבריו אמש (רביעי) של מנכ"ל אורנג' העולמית לפיהם הוא היה מעוניין לסיים את פעילותו בישראל והודעת החברה על כך היום בצורה רשמית - מסרבת להירגע. באורנג' חוששים מגל ניתוקים המוני של לקוחות ישראלים בעקבות הסערה ובמוקדי שירות של החברה הניפו במהלך היום את דגלי ישראל. אבל מה קורה כשלקוח מבקש להתנתק בגלל הדברים? בדקנו עבורכם.

לאחר המתנה של 6 דקות לשיחה עם נציג, ענה לנו חיים, שהודה במהלך השיחה כי במוקדי השירות קיבלו היום שיחות רבות בנוגע לסערה, אלא שלדבריו: "הרבה התקשרו כדי לתמוך".

הצגנו את עצמנו כמי שרואים בחומרה את דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית ואנו שוקלים להתנתק מהחברה. הנציג: "חשוב לי להגיד לך שחברת פרטנר היא חברה ישראלית בבעלות חיים סבן והציבור בישראל באמצעות מניות והוא אחד התומכים הנלהבים של מדינת ישראל וארץ ישראל. מנכ"ל אורנג' העולמית שאמר את הדברים לא קשור אלינו והוא לא הבעלים שלנו. סך הכל מה שאנחנו לוקחים ממנו - זה את המותג".

לדבריו, "פרטנר היא לא חברת בת או אחות ולא קשורה אליו בשום צורה ואופן, אלא אך ורק את המותג אנחנו לוקחים ממנו, את זכויות המותג הבינלאומי, מעבר לזה אין שום דבר שמקשר בין פרטנר לחברה הצרפתית שבבעלותה מותג אורנג'. הוא לא שותף שלנו ואין לו קשר לרווחים של פרטנר. פרטנר היא חברה ישראלית ואנחנו רק רכשנו את המותג אורנג'. אנחנו משלמים רק על השימוש במותג".

הנציג ציין כי פרטנר מעסיקה אלפי עובדים בישראל ובכך "מחזקת את כלכלת המדינה". "חברת פרטנר מעסיקה אלפי עובדים בישראל ודואגת לאלפי אנשים שאותם היא מעסיקה בלי הבדל דת, גזע או מין. אנחנו משרתים נאמנה את כל הציבורים בישראל, אנחנו במדינת ישראל ואנחנו בלי קשר למה שאמר מנכ"ל אורנג' העולמית. אנחנו מתנערים מזה בכל תוקף".

במהלך השיחה, הנציג מנסה להסביר ללקוח ש"מבקש להתנתק" כי פרטנר כבר החלה לנקוט צעדים כנגד אורנג' העולמית והיא שוקלת תביעה משפטית: "הכסף שלך לא קשור אליו. הכסף שלך מגיע לביסוס מדינת ישראל וארץ ישראל. אני לא מבין למה אתה רוצה להתנתק. חוץ מזה שרכשנו את המותג שלו אין לנו שום קשר אליו. אנחנו בתור פרטנר הישראלית התחלנו לנקוט כמה מהלכים וכרגע זה יכול להגיע גם לתביעה משפטית, אמר את זה היום חיים רומנו מנכ"ל פרטנר, אנחנו בוחנים את כל האפשרויות לרבות תביעה משפטית".

בניסיון נוסף לשכנע אותנו שלא להתנתק, הנציג טען בשיחה כי אורנג' היא החברה הטובה בישראל: "אנחנו נותנים את השירות המלא הכי טוב בשוק - המערכת הכי אמינה ומהירות הגלישה הכי מהירה בארץ".

על השיחות הרבות שקיבלו הנציגים במהלך היום בנוגע לסערה אמר הנציג כי רוב השיחות היו של אנשים ולקוחות שדווקא הביעו תמיכה בחברה: "קיבלנו היום הרבה שיחות בנושא. היו גם כאלו שרצו להתנתק, אבל בעיקר התקשרו כדי לתמוך בנו".

לקראת סיום, כשהשיחה החלה לעסוק בהליך הטכני של הניתוק אמר הנציג: "ברגע שאתה מתנתק אתה בעצם נותן יד לכל אלה שכן רוצים להפעיל חרמות על ישראל ואז הם יראו שהם מצליחים בזה. אנחנו התנערנו מזה, היום בחברת פרטנר בראש העין כיסו את כל השלטים של אורנג' בדגלי ישראל. אנחנו אומרים את זה באופן מפורש, אנחנו מתנערים מכל האמירות האלה".

מאורנג' נמסר ל"כיכר השבת" כי אין קשר בין פרטנר לחברה העולמית מלבד שימוש במותג. "מי שמתנתק בעצם עוזר לתומכים בחרם על ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר