יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין השעה את אורן חזן

לאחר תחקיר שפורסם נגד ח"כ אורן חזן (הליכוד) בערוץ 2 על עברו בבולגריה, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נועד עם חזן והחליט להשעותו מניהול ישיבות המליאה (אקטואליה)

הושעה. ח"כ אורן חזן (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לאחר תחקיר שפורסם אמש (שני) נגד ח"כ אורן חזן (הליכוד) בערוץ 2 על-ידי העיתונאי עמית סגל, יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין החליט להשעות את חזן מניהול ישיבות המליאה.

מוקדם יותר היום זימן אדלשטיין את חזן לפגישה בלשכתו עקב התחקיר שחשף את התנהלותו בקזינו בעיר הנופש בורגס שבבולגריה.

במהלך הפגישה ביקש אדלשטיין מחזן, המשמש כסגן יו"ר הכנסת, להגיב לממצאי התחקיר והוסיך ואמר לו כי לאור הדברים שלכאורה מיוחסים לו ונוכח האווירה הציבורית שנוצרה, הוא לא ישבצו בניהול ישיבות מליאת הכנסת.

יו"ר הכנסת הביע באזני חזן תקווה כי ינקה את שמו מכל חשד שמיוחס לו. יו"ר הכנסת הודיע למזכירות הכנסת שלא לשבץ את ח"כ חזן לניהול ישיבות המליאה עד להודעה חדשה.

יצוין כי חזן שובץ מראש לנהל את ישיבת המליאה שתתקיים היום אך בשל החלטת אדלשטיין שיבוץ ניהול הישיבות שונה.

חזן עצמו טען לאחר הפגישה כי הודיע שלא ינהל את הישיבה משום שהוא צריך להיפגש עם עורכי דינו כדי לדן בהגשת תביעת דיבה נגד ערוץ 2.

הבוקר, הגיב חזן בראיון ל'גלי צה"ל', לתחקיר ואמר כי "עצוב שלוקחים כתבה צהובה, מסריחה מצבע, ומנסים להפוך אותה לתחקיר רציני. איך זה יכול להיות תחקיר רציני כשרק רגעים מספר לפני השידור שולחים לי אס-אמ-אס שנראה כמו בדיה או פנטזיה?".

אמש, לאחר התחקיר, פרסם חזן בחשבון הטוויטר שלו מכתב שנשלח לכאורה על-ידי עורך דינו לחדשות ערוץ 2 בו הוא דורש הבהרה והתנצלות באותו היקף שבו פורסם התחקיר מאחר ולטענתו הפרסום היה מגמתי מתוך מטרה להשמיצו.

מערוץ 2 נמסר: "לא קיבלנו את המכתב שחזן צייץ בטוויטר. אנו עומדים מאחורי הדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר