ליצמן: "מערכת הבריאות זקוקה לרעידת אדמה"

במהלך פסגה מדעית רפואית של בית החולים רמב"ם, אמר הנשיא לשעבר פרס לליצמן כי מינויו במשרד הבריאות מותיר אותו אופטימי. ליצמן: המערכת זקוקה לרעידת אדמה (בריאות)

(באדיבות דוברות הנשיא לשעבר)

הנשיא לשעבר שמעון פרס קיבל היום (שלישי) את אות עיטור הרמב"ם בפסגה המדעית רפואית של בית החולים בחיפה בהשתתפות סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

בפתח דבריו שיבח פרס את סגן שר הבריאות על עבודתו המסורה למען אזרחי ישראל ואמר: "מינויך לאמון על מערכת הבריאות משאיר אותי אופטימי".

"בבית החולים יש דו קיום אמיתי למען הצלת חיים, עובדים ומטופלים ביחד ללא הבדלי דת או מין. צריך להבין כי רפואה מתקדמת שוויונית מעניקה גם תוחלת חיים אך גם תקווה לאנשים ולכן רפואה חייבת להיות שיווניות לכולם. אסור לנו להיות מדינה עם רפואה לעשירים בלבד. ככל שנחזק את הרפואה הישראלית נתן תקווה לעם ישראל", אמר פרס.

פרס הוסיף ואמר: "הרצון של כוחות הטרור במזרח התיכון הוא לקחת אותנו אחורה - תשובתנו להם תהיה דרך השלום ודרך התקדמות המדע. ככל שנהיה עם מוביל במדע וברפואה נהיה מוסריים יותר מאויבינו המבקשים לקחת אותנו אחורה. אין עתיד לארגוני טרור ולעמים המבקשים לערוף ראשים ולהפלות נשים".

סגן שר הבריאות ליצמן פנס לפרס ואמר: "תרומתך לרפואה ולמדע לאורך השנים מסייעת לנו היום הלכה למעשה לשפר את איכות הרפואה לאזרחים. אתה דוגמא ממנה צריך ללמוד איך משקיעים כוחות כדי לא להתעייף".

ליצמן התייחס לחשיבות חיזוק הרפואה בפריפריה ואמר: "מערכת הבריאות צריכה רעידת אדמה. אתמקד בתקופה הקרובה בשיפור הרפואה בפריפריה ובחדרי המיון - אני בודק אפשרות להוסיף רופאים לחדרי המיון שלא יהיו שייכים למחלקות השונות אלא רק לחדרי המיון - מצוקת המיון היא דחופה וחייבים לטפל בה ואמצא תקציב לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר