יחימוביץ' והרצוג בעימות ראש בראש

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג נענה לבקשת יו"ר הכנסת אדלשטיין והודיע על התקזזות עם ח"כ אורן חזן. יחימוביץ' תוקפת: "קיזוז - טעות. שיתמודדו עם הביזיון" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הרצוג ויחימוביץ' (צילום: Amir Levy/FLASH90)

הסערה סביב ח"כ אורן חזן ומעשיו בעת שעבד בבורגס מסרבת לגווע. יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג נענה אחר הצהריים (שלישי) לבקשתו של יו"ר הכנסת, ח"כ יולי יואל אדלשטיין והסכים לקיזוז עם ח"כ אורן חזן.

"בעקבות בקשה של יו"ר הכנסת נתתי הסכמתי לקיזוז עם ח"כ חזן כדי שהקואליציה והליכוד יוכלו למצות את הטיפול בפרשה בלי חשש ויישמר כבודה של הכנסת" הודיע הרצוג.

אלא שעל רקע היריבות בתוך מפלגת "העבודה", המהלך לא עבר בשתיקה. ח"כ שלי יחימוביץ' תקפה את הרצוג: "ההחלטה של הרצוג להעניק קיזוז לאורן חזן, היא טעות. זו הדייסה של הליכוד ושל נתניהו, והם אלה שצריכים לאכול אותה לבד, בלי גלגל הצלה שלנו".

יחימוביץ' הוסיפה: "שיתמודדו עם הביזיון ועם החרפה ויטפלו בהם. אין כל צורך שהאופוזיציה תנקה עבורם את השטח". לדבריה, "לא מדובר בבטחון ישראל, לא בסוגיה מדינית חשובה ולא בחקיקה חברתית לטובת הציבור. חבל".

אלא שהרצוג לא נותר חייב וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "למה? כי כשיו"ר הכנסת מבקש לסייע לשמור על כבוד הכנסת, עוזרים לו. למה? כי הציבור מובך מהתנהגותם נבחריו. למה? כי זה לא קבוע אלא מהלך אחראי וקצר".

מוקדם יותר תקף הרצוג את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע הפרשה שמסעירה את העולם הפוליטי והתקשורתי: "האשמות חמורות נגד מספר 30 ברשימה ונתניהו כמה מפתיע, שותק. ואגב, את המליאה היום צריך לנהל ח"כ אחר למען כבוד הכנסת והאזרחים".

כזכור, יו"ר הכנסת נועד עם חזן בכדי לקבל הסברים בנוגע לתחקיר "חדשות 2", בו עלו טענות קשות נגד חזן על התנהגות שלו בזמן עבודתו בבורגס. אדלשטיין הודיע כי עד להודעה חדשה חזן לא יוכל לתפקד כסגן יו"ר הכנסת. מאוחר יותר טענו מקורביו של אדלשטיין כי חזן איים על אדלשטיין בעקבות החלטתו והצהיר כי יחפש להכפיש את אדלשטיין עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר