דיווח: תקלה בשרתי ג'ימייל גורמת לעיכוב בשליחת מיילים

משתמשי Gmail - שירות הדואר של גוגל מדווחים על קשיים בשליחת הודעות בשעות האחרונות. חלק מההודעות מגיעות ליעדן רק לאחר כחצי שעה. החברה בודקת את מקור התקלה (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שוב, תקלה בשרתי Gmail: בשעה האחרונה מדווחים משתמשים בשירות הדואר האלקטרוני הפופולרי של גוגל, Gmail, על תקלה במערכות החברה שגורמת לתכתובות הדואר האלקטרוני להתעכב. על פי דיווחים ברשת, תכתובות מייל בשירות הדואר האלקטרוני הפופולרי בעולם מגיעות רק כעבור כמחצית השעה במקרה הטוב ובחלק מהמקרים אף מאוחר מכך.

נכון לעתה התקלה עדיין לא תוקנה, ולמרות שהחברה טרם הוציאה הודעה בנושא, משתמשי גוגל Apps (הדואר העסקי) מדווחים כי קיבלו הודעה על כך שהחברה נתקלה בדיווחים על משתמשים החווים קשיים ב-Gmail וכי היא בודקת מה גרם לכך.

כאמור, בשלב זה לא ברור מה גורם לתקלה הנדירה למדי בשירות המייל הגדול בעולם, והתקלה קיימת גם אצל משתמשי המייל העסקי של החברה.

למרות שהתקלה בשירות Gmail הנה נדירה, לפני כארבעה חודשים חוותה החברה קשיים כשבעקבות באג במערכת תכתובות דואר אלקטרוני לא הגיעו ליעדם.

אז התברר כי התקלה גרמה לשליחת מיילים למקורות השגויים בעקבות תקלה בשירות ההשלמה האוטומטית של ג'ימייל שמאפשר שליחה לאנשי קשר גם ללא הקלדת כתובת האימייל המלאה. הבאג גרם להצגת אנשי קשר ישנים ולא רלוונטיים במקום הצגת אנשי הקשר הפופולריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר