הותר לפרסום

ניצב בדימוס ברונו שטיין - חשוד בפרשת רונאל פישר

בכיר המשטרה לשעבר שנחקר בפרשת רונאל פישר בחשד לקבלת טובות הנאה הוא ניצב בדימוס ברונו שטיין שפרש לפני מספר חודשים משירות במשטרה • ביומיים האחרונים נחקר שטיין במשך שעות ארוכות במחלקה לחקירות שוטרים • מי שהפליל את שטיין הוא רב פקד ערן מלכה שחתם על הסדר עד מדינה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניצב בדימוס ברונו שטיין (צילום: Yoav Dudkevitch / Flash90)

הותר לפרסום: בכיר המשטרה לשעבר שנחקר בפרשת רונאל פישר בחשד לקבלת טובות הנאה הוא ניצב בדימוס ברונו שטיין שפרש לפני מספר חודשים משירות במשטרה.

ביומיים האחרונים נחקר שטיין במשך שעות ארוכות במחלקה לחקירות שוטרים, אתמול בלילה הוא שוחרר לשלושה ימי מעצר בית והבוקר שמו הותר לפרסום.

מי שהפליל את שטיין בפרשה הוא רב פקד ערן מלכה שחתם על הסדר עד מדינה עם הפרקליטות וחשף כי שטיין קיבל לכאורה טובות הנאה מרונאל פישר.

לפי עדותו של מלכה, עו"ד פישר מימן לשטיין טיסה ונופש בחו"ל, כאשר מיד עם נחיתתם בחו"ל המתינה להם שיירת לימזינות שהובילה אותם אל היעד.

בנוסף, חושדים במח"ש כי פישר הציע לשטיין להתמנות לדירקטור בחברת ב. יאיר של יאיר ביטון שגם נגדו הוגש בחודש שעבר כתב אישום.

לפי הדיווח ב"הארץ", שטיין עצמו מכחיש את החשדות נגדו והסביר לחוקרים את ההטבות שקיבל כ"מתנה בין חברים".

שטיין עצמו שוחח עם ynet ימים ספורים לפני שזומן לחקירה ואמר: "לא דיברו איתי, לא נחקרתי וזהו. אני שומע את כל השמועות, רואה הכול וקורא את כל מה שכותבים בעיתונים ובאתרי האינטרנט. כותבים על הפרשה של רונאל פישר הרבה מאוד מילים".

"ציד מכשפות? לא יודע. אני מאחל לכל עם ישראל בריאות שלמה ורק טוב בחיים", אמר שטיין.

ברונו שטיין, בן ה-54, התגייס לשירות במשטרה בשנת 1984, תחילה כבלש במרחב ירקון אך עם השנים התקדם ועלה בסולם הדרגות עד שבשנת 2013 מונה למפקד מחוז מרכז במשטרה, כאשר שנתיים קודם לכן מונה לכהן כמפקד אגף התנועה.

בחודש ספטמבר 2014, הפתיע שטיין כשהודיע על פרישתו מהמשטרה. היה זה שעות ספורות לאחר שעיתון "הארץ" פרסם תמונות של שטיין חוגג עם עו"ד רונאל פישר את גיוס בתו, וזאת כשחקירת הפרשה הייתה בראשיתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר