אורן חזן התקבל בנשיקות: "ניסיון לחיסול ח"כ"

לאחר הסערה סביבו, ח"כ אורן חזן הגיע למרכז הליכוד כשהוא מלווה בעשרות כלי תקשורת ועיתונאים והתקבל בחיבוקים ונשיקות על ידי חברי המרכז: "מנסים לחסל ח"כ". צפו (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: מוטי קמחי - ynet. וידאו: אבי חי - ynet)

לאחר סערת הענק סביבו בעקבות תחקיר "חדשות 2" על מעלליו במהלך עבודתו בבורגס, ח"כ אורן חזן הגיע הערב (רביעי) למרכז ועידת הליכוד כשהוא מלווה בעשרות עיתונאים וכלי תקשורת והתקבל בחיבוקים ונשיקות על ידי חברי המרכז.

חזן מתעקש להראות שהוא לא מתרגש מהסערה סביבו וממשיך להציג חזות בטוחה בטענותיו. חזן "עקץ" את אנשי התקשורת הרבים שסבבו אותו ואמר "במה זכיתי בכל הטוב הזה?".

לאחר מכן אמר חזן: "אני יכול להגיד לכם שני דברים פשוטים: אין ספק שיש כאן ניסיון לחיסול של סגן יו"ר הכנסת וחבר כנסת מכהן. אני מקבל אלפי לייקים, הודעות, שיחות טלפון ותמיכה מהציבור".

חזן פנה דרך מצלמות הטלוויזיה לכתב "חדשות 2" עמית סגל, שפרסם את התחקיר, ואמר: "אתה תתכונן, אני ואתה הולכים להיפגש בבית המשפט. בית המשפט יגיד את דברו. אני מבטיח לך שערימת השקרים שאתה פיזרת תתמוגג ותתמוסס ותהיה כמו קרח שנשכב תחת השמש ביום חם מאוד".

אורן חזן מתקבל בנשיקות במרכז הליכוד (צילום: ירון שרון - ynet)

חזן הוסיף, "אני אעשה הכל כדי לא לאכזב את עצמי, כדי לא לאכזב אתכם, שיהיה לכם יום טוב. בעזרת השם אנחנו נעביר ביום ראשון את הכוח למרכז. אני ישן טוב מאוד בלילה".

לסיום אמר חזן: "אנשים מבינים היום שבסך הכל יש פה חבר כנסת שמשמיע את קול העם ולא מתבייש להגיד וללכת עם האמת. אני לא מתכוון להתפטר. אנחנו מתעסקים פה בשמועות. שאלתי את יו"ר הכנסת 'אם מחר מפרסם איזה גורם אנונימי שיו"ר הכנסת הוא אלכוהוליסט האם הוא גם יתפטר?'".

חזן התייחס גם לפרסומים על כך שאיים על יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שיפרסם כנגדו סיפורים מביכים: "לא איימתי על יו"ר הכנסת מעולם, חלילה. אני ויו"ר הכנסת חברים טובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר