שבוע אחרי התחקיר: עדויות על מעשים לא הולמים מצד ח"כ אורן חזן

כשבוע לאחר תחקיר ערוץ 2 בו טענות קשות על עברו בבולגריה, חשפה תכנית הטלוויזיה 'הצינור' בערוץ 10 עדות של צעירים וצעירות שעבדו עם חזן בזמן שניהל עסק בת"א לפיה ביצע מעשים לא הולמים. אורן חזן מכחיש: "הפכתם חבר כנסת לשק החבטות שלכם" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן (צילום: פלאש 90)

כשבוע לאחר תחקיר ערוץ 2 שחשף טענות קשות על עברו של ח"כ וסגן יו"ר הכנסת אורן חזן בבולגריה, חושף אדם שפיר, כתב "הצינור" בערוץ 10 עדויות של עובדים ועובדות בעסק שניהל חזן בעבר בתל אביב, ולפיהן הוא התנהג לכאורה באופן שאינו הולם כלפי העובדות במקום.

העדויות עוסקות במקרים שאירעו לטענת עובדי המקום בין השנים 2011 ו-2012. בתגובה לפרסום אמר חזן כי "לאחר שטענתם שאני סוחר סמים ומרגל... היה ברור וצפוי כי תבואו גם בסוג האשמות זול ונמוך כזה. גם בו אין כל אמת וכל מטרתו היא סיכול ממוקד, דורסני ולא הגון של חבר כנסת מכהן, שאותו הפכתם לשק החבטות שלכם".

כזכור, בעקבות פרסום התחקיר בערוץ 2, זומן חזן לשיחת בירור עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובמהלכה הוא הודח מניהול ישיבות הכנסת.

אדלשטיין המליץ לחזן לבצע בדיקת פוליגרף בכדי לנקות את שמוף אולם אמר כי נוכח האווירה הציבורית שנוצרה הוא לא ישבץ אותו לניהול ישיבות. באופן חריג, אישר יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג קיזוז לחזן במידה ויידרש לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר