פתח תקווה

חשד למטען חבלה ברכבו של איש ש"ס אוריאל בוסו

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לרחוב פיכמן בפתח תקווה לאחר שהתקבל דיווח על מטען נפץ שהוצמד לרכבו של סגן ראש העיר מטעם ש"ס אוריאל בוסו. בוסו שיצא משיעור הבחין בחפץ חשוד על רכבו והזעיק למקום את כוחות הביטחון. לפני כשנה התפוצץ מטען שהוצמד לרכבו של בוסו הנחשב לבכיר בש"ס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ל' בסיון תשע"ה | 17.06.15
זירת האירוע (צילום: כיכר השבת)

אימה בפתח תקווה: כוחות משטרה גדולים הוזעקו הערב (רביעיי) לבית מדרש בפתח תקווה בו שהה סגן ראש עיריית פתח תקווה ואיש ש"ס אוריאל בוסו לאחר שהתקבל דיווח על מטען חבלה שהוצמד לרכבו. זו אינה הפעם הראשונה שנעשה ניסיון לפגוע בבוסו. בשנה שעברה התפוצץ מטען שהוצמד לרכבו בשעה שהוא לא שהה בו. לאחר התקרית הוצמדה לו אבטחה.

בוסו בזירה, הערב (צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

האירוע התרחש בסמוך לבית מדרש ברחוב פיכמן בעיר, לשם הגיע בוסו לשיעור ערב. בוסו שיצא מסיום מסכת במקום והבחין בחפץ חשוד על רכבו הזעיק את כוחות המשטרה למקום, ואלו בודקים האם מדובר ברימון שהוצמד לרכב בכדי לאיים על סגן ראש העיר. בוסו אמר לשוטרים כי הוא אינו זוכר אירוע חריג בחודש האחרון או איומים על חייו.

יצוין, כי בוסו נחשב לאחת הדמויות החזקות בש"ס ושמו עלה גם כמועמד אפשרי לכהן בתפקיד חבר כנסת.

כוחות המשטרה באזור (צילום: כיכר השבת)
סריקות בסמוך לביתו של בוסו (צילום: כיכר השבת)

ההערכה היא כי בחודשים הקרובים ישוב בוסו ויסתובב עם אבטחה צמודה מחשש שינסו לפגוע בו, כמו כן בעירייה מעריכים שתוצמד אבטחה גם לביתו של בוסו בעיר.

בחודש אדר בשנה שעברה, בשעת לילה מאוחרת, התפוצץ מטען חבלה שהוצמד לרכבו של בוסו. למכונית שהתפוצצה נגרם נזק קל ולא היו נפגעים. עד ראייה סיפר אז: "שמעתי פיצוץ עז, ירדתי למטה וראיתי רכב מפויח ועשן, כוחות הכיבוי הגיעו במהירות והצליחו ברוך השם לכבות את שריפת הרכב". בעקבות התקרית הוצמדה לבוסו אבטחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר