סגן השר יעקב ליצמן הגיע לביקור פתע בבית החולים "איכילוב"

כחלק מביקורות הפתע בבתי החולים, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע לביקורת פתע בביה"ח איכילוב מלווה בח"כ ינון מגל: "חולים ממתינים ורופאים במשמרת 26 שעות"(בריאות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

כחלק מביקורות הפתע שהוא עורך באופן תדיר בבתי החולים, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע הערב (רביעי) לביקורת פתע בבית החולים איכילוב בתל אביב.

ליצמן הגיע למקום כשהוא מלווה בח"כ ינון מגל (הבית היהודי) ועקב מקרוב אחר עבודת הרופאים והאחיות כשהוא יורד לפרטי פרטים של העבודה והתנאים במקום.

סגן השר ליצמן אמר בביקור: "ביום בו פרסמנו לראשונה את מדדי איכות בתי החולים בישראל בחרתי לבדוק מקרוב את מצב חדרי המיון. הגעתי לאיכילוב יחד עם חבר הכנסת ינון מגל ועקבתי שעה ארוכה אחרי ההתנהלות הרפואית במקום".

ליצמן הוסיף, "שוחחתי עם הרופאים, הצוות, חולים ובני משפחות. ביקור פתע בשבילי זה לימוד ורכישת ידע. אני רואה אתגר מיוחד לרדת אל הציבור ולראות מקרוב את הצרכים והמצוקות. מכל ביקור כזה אני מקבל הרבה".

ח"כ ינון מגל צייץ בשעה האחרונה בחשבון הטוויטר שלו: "בביקור פתע עם סגן שר הבריאות ליצמן בחדר מיון איכילוב. לחץ נוראי. חולים ממתינים שעות. רופאים ומתמחים במשמרת של 26 שעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר