קבוצת כדורגל על שם המחבל שהתנקש ביהודה גליק

"קבוצת מועתז חיג'אזי", כך תקרא קבוצת ספורט ערבית על שם המחבל שירה באיש הימין ומעודד העלייה להר הבית יהודה גליק, וזאת כחלק מטורניר כדורגל באבו דיס (ספורט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מימין: מועתז חיג'אזי, משמאל: זירת החיסול (צילומים: אל קודס)

אין גבול: "קבוצת מועתז חיג'אזי", כך תקרא קבוצת ספורט ערבית על שם המחבל שניסה להתנקש בחייו של איש הימין ומעודד העלייה להר הבית יהודה גליק.

על פי הדיווח של מכון מבט לתקשורת, במהלך חודש הרמדאן, צעירים ערבים ישחקו בטורניר כדורגל בעיירה אבו דיס במזרח ירושלים, כאשר חלק מהמשתתפים ישתתפו בקבוצות ספורט הנקראות על שמם של מחבלים שרצו אזרחים ישראלים בדם קר.

בין אותם קבוצות ניתן למנות את הקבוצה על שמו של המחבל שניסה כאמור להתנקש בחייו של גליק. כמו כן ניתן למצוא קבוצות נוספות כמו למשל "קבוצת השהיד אבו ג'יהאד" על שמו של המחבל אבו ג'יהאד שאחראי למותם של 125 אזרחים.

בנוסף יש את קבוצת השהיד ח'אלד נזאל" על שמו של המחבל האחראי לטבח במעלות, שבו נרצחו 22 תלמידים ו-5 מבוגרים וקבוצת "השהיד אבו עלי מוסטפא" על שמו של מחבל האחראי על הוצאת פיגועים רבים שבהם נהרגו ונפצעו ישראלים.

במכון מציינים כי אין זו הפעם הראשונה שבה ברשות הפלסטינית קוראים לקבוצות ספורט או לאירועי ספורט על שמם של מחבלים רוצחים ומתועבים.

כזכור, לפני כחצי שנה נורה גליק על ידי מחבל פלסטיני ביציאה מכנס של פעילי הר הבית במרכז בגין בירושלים. המחבל ירה בגליק מספר יריות מטווח אפס. גליק נפצע באורח אנוש, הובהל לבית החולים שם נלחמו הרופאים על חייו, זאת כאשר במקביל עשרות אלפים נשאו תפילות להחלמתו.

ביום למחרת פשט כוח של הימ"מ על שכונת אבו טור במטרה לעצור את המחבל, מועתז חיג'אזי, שירה בגליק. המחבל החל לירות לעבר הלוחמים שמיהרו להשיב לעברו באש וחיסלו אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר