הערב: הפגנה נגד אירוע מיסיון לצעירים בירושלים

פעילי ארגון להב"ה יקיימו הערב הפגנה, נגד אירוע מסיונרי שצפוי להתקיים במתחם התחנה בירושלים, ומיועד למשוך צעירים ובני נוער "לא ניתן להפוך את עיר הקודש לעיר המיסיון" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

הערב (רביעי), יקיימו עשרות מפעילי ארגון להב"ה, הפגנה נגד קיום אירוע מיסיון בירושלים, שעתיד להתקיים במתחם הרכבת הישנה בירושלים.

מטרת הכנס כפי שהיא מופיעה בדף הפייסבוק של המארגנים: "כנס אליו הוא מפגש שנתי של נוער וצעירים מרחבי הארץ והעולם אשר נפגשים למשך שלושה ימים במטרה לדרוש את לב האדון (יש"ו) דרך הלל, תפילה, לימוד, והתחברות. המטרה היא תמיד לבוא עם לב מוכן להיפגש עם נוכחות האדון, ולתת את עצמנו אליו באופן מלא".

האתר של הארגון פונה לציבור בעברית ערבית ואנגלית ופונה בעיקר לבני נוער. באתר מצויין שעקב החוק האוסר שידול להמרת דת לקטינים, הם מצריכים חתימת הורים לנער מתחת לגיל 18.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, מסר בתגובה: "אני מזועזע מכך שמתקיים אירוע המוני של מיסיון בלב ירושלים והדבר עלול לעבור בשתיקה מצד הציבור. אני קורא לכל מי שאכפת לו מצביונה של עיר הקודש להשתתף עמנו במחאה היום מול הכנס במתחם הרכבת הישנה בירושלים. לא ניתן להפוך את עיר הקודש לעיר המיסיון ח"ו".

חבר מועצת עירית ירושלים אריה קינג פנה לראש עירית ירושלים ניר ברקת בדרישה לבטל את הכנס ואמר כי "סיעת ירושלים מאוחדת שדוגלת בלייהד את ירושלים, רואה בארגונים השותפים לכנס, ארגונים מסוכנים לעם היהודי בכלל ולירושלים בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר