מבזק כיכר TV: מי שישתה מים עלול למות

המבזק היומי: מתחזקת הערכה כי הרב ברלנד נמלט מהולנד, שופטי בג"ץ נגד רה"מ, סכנה מוות בשתית מים בשעת התקופה ויצירתיות מרקיעה שחקים • צפו עכשיו במבזק כיכר TV (כיכר TV)

• מתחזקת הערכה כי מנהיג שוב בנים, הרב אליעזר ברלנד, אכן נמלט מהולנד, זאת לאחר שאמש הודיעה התביעה בהולנד, כי הרב צריך להגיע למשטרה עד לשעות הצהרים היום, אך הוא לא עשה זאת. הקשר עם הרב נותק מאז השבוע שעבר, ומלבד מקורבים בודדים איש אינו יודע היכן הוא כעת.

• שופטי בג"ץ קבעו היום כי ראש הממשלה אינו יכול לכהן באופן קבוע גם כשר. הדברים נאמרו בדיון בעתירה נגד מינוי יעקב ליצמן לסגן שר הבריאות, והשופטים הבהירו כי עדיף שליצמן יתמנה לשר. מלשכתו נמסר כי הוא יגיב לבג"ץ וימתין לפסיקה הסופית.

• במשטרה חושדים, כי גבאי בית כנסת ממודיעין עלית, הלבין כספים לרשת להברחת ביצים שנחשפה אמש וגילגלה מעל ל-10 מיליון שקל בשנה. מעצרו הוארך בשישה ימים. במקביל הוארך מעצרם של חשודים נוספים, חרדים ופלסטינים.
אזהרה: סכנת מוות בשתית מים מחר בין השעה אחת בצהרים לשעה שתים. הסכנה נובעת מההלכה האומרת כי בזמן המעבר בין תקופות השנה, ישנו פרק זמן בו אין שמירה על המים ולכן עלול השותה אותם למות.

• יצירתיות מרקיעת שחקים: התושב הקנדי הזה, ביקש לפרסם את העסק שלו, ולשם כך הוא חיבר לכסא 110 בלוני הליום בעזרתם ריחף באוויר אלא שהוא לא הצליח לנחות במקום בו ביקש, ונאלץ להעזר במצנח שהנחית אותו בשלום.

מזג האוויר: היום תחול ירידה בטמפרטורות ותורגש הקלה בעומס החום, מחר לא יהיה שינוי ניכר בטמפרטורות.

קרדיטים: ראש הממשלה - וידאו: רועי אברהם, לע"מ. ביצים - חטיבת דובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר