מתקפת סייבר חסרת תקדים? הבורסה בניו יורק הושבתה בעקבות "תקלה טכנית"

באורח פתע הודיעה הבורסה בניו יורק על השבתת פעילותה בעקבות "בעיות טכניות". בבית הלבן הכחישו בשלב זה כי מדובר במתקפת האקרים. גם ה"וול סטריט ג'ורנל" סובל מתקלות טכניות (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מתקפת סייבר חסרת תקדים נגד ארה"ב? הבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE) הושבתה בשעות האחרונות בעקבות "בעיות טכניות" שלא הוסברו לציבור.

החל מהשעה 18:32 (שעון ישראל) הופסק במפתיע המסחר בבורסה בעקבות קריסת המחשבים, מה שהעלה חשש למתקפת סייבר חסרת תקדים נגד אחת מהבורסות החשובות בעולם.

בהודעה הרשמית והדרמטית של הבורסה נכתב כי הבורסה משעה באופן מיידי את כל המסחר בניירות ערך בעקבות "תקלות טכניות קשות" שעל תיקונן שוקדים בשעות האחרונות. ברחבי העולם פורסמו דיווחים על חשש כי מדובר במתקפת סייבר, אך בבית הלבן הכחישו בינתיים וטענו כי ככל הנראה לא מדובר במתקפת סייבר מתוכננת.

אם אכן מדובר במתקפת סייבר שהשביתה את הבורסה, מדובר באחד ממתקפות הסייבר היקרות בהיסטוריה שטרם ברורים ממדי הנזק שנגרמו לבורסה בעקבותיה. הפסקת המסחר לבדה גורמת לנזקים בהיקף עצום.

במקביל, בשעות האחרונות קרסו אתר האינטרנט של ה"וול סטריט ג'ורנל" בעקבות תקלות טכניות בשרתי החברה, ומוקדם יותר קורקעו הטיסות של חברת התעופה האמריקנית "יונייטד איירליינס" בעקבות תקלה גם כן בשרתי החברה שאיבדה את התקשורת עם מטוסיה ברחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר